MStukker's bestellijstje

mstukker

Registered User
Het is nog vroeg misschien maar hierbij mijn nieuwe bestellijst http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/15767
Alles, op de box van Rubro na, is inmiddels besteld met kartonvoordeel (tja, het is nu eenmaal crisis).

In principe wil ik de SilverSalute (of Tears of Beauty), de Screaming Salute, het Palm ass. en de Wodka Blue gaan doorlonten (per type product). En nu is mijn vraag wederom aan de kenners; hebben jullie nog suggesties hoe dit het beste te doen is en in welke volgorde ik het beste kan schieten?

Vorig jaar sloeg ''helaas'' het beginlont de doos met ES in waardoor na twee losse potten er tien in 1x gingen, hoewel dit een best spektakel :lub: gaf was dit tevens een goed leermoment...

Ik hoor graag jullie suggesties en/of tips.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Leuke lijst! Netjes gedaan met het schietschatje! Zou de screaming salute na de tears of beauty doen! Heftiger! Of schiet een skyscreamer mee met de 8 knalcakes.

Laatst bewerkt:

Mystifying Sage

Registered User
Inderdaad net lijstje..

Ik zou alleen het einde iets veranderen... eerst de screaming salute's ...dan de immortal gold...en vervolgens met een rap tempo die 8 tears of beauty en DIM zei het al...een sky screamer er nog tussen of tegelijk leeg laten schieten... helemaal af...

mstukker

Registered User
Inderdaad net lijstje..

Ik zou alleen het einde iets veranderen... eerst de screaming salute's ...dan de immortal gold...en vervolgens met een rap tempo die 8 tears of beauty en DIM zei het al...een sky screamer er nog tussen of tegelijk leeg laten schieten... helemaal af...

Leuke lijst! Netjes gedaan met het schietschatje! Zou de screaming salute na de tears of beauty doen! Heftiger! Of schiet een skyscreamer mee met de 8 knalcakes.

Kijk, dat zijn inderdaad goed tips, had er zo nog niet eens naar gekeken. Thanx!!!
Ga het e.e.a. maar eens aanpassen denk ik, op die manier zoals jullie voorstellen wordt het inderdaad wat heftiger. Op zich natuurlijk ook logisch (als je een karton in 1x schiet) maar was hier zelf vrees ik nooit op gekomen, nogmaals bedankt!!!

mstukker

Registered User
Hierbij m'n aller definitiefste lijst, meer wijzigingen worden het niet meer.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/15767

Alles is inmiddels besteld en heb gelukkig de toezegging van de Rubro artikelen dat deze door de dealer geleverd kunnen worden.
Tevens hierbij een schetsje met de schietvolgorde van de diverse producten om 00.00 uur.

mstukker-albums-schietvolgorde-2012-2013-picture4080-vw1213c.jpg

Als jullie suggesties of vragen hebben hoor ik het graag!!!

Shenanigan

Registered User
Mooi schema heb je gemaakt. Zo kan ik het me beter voorstellen dan als het een lijstje is. Hoe ga je die Tears of beauty nou doen? Alles tegelijk?

Bovenaan