Hier de eerste film van mij, gefilmt tijdens ons (Ik,Erik,Gerko en Sven) midweekje Valencia afgelopen week
:nuts:
De rest van de films komen ook in dit topic te staan.
We hebben bizarre shows gezien, hierbij de eerste van een hele woeste mascleta nocturna geschoten door Ricasa in Pobla de Vallbona, net buiten Valencia zelf.
De andere films komen er aan, vandaag of morgen.
EDIT; Alle films staan online!
Mascleta van Vincente Caballer, geschoten in Pobla de Vallbona, totale chaos
:nuts:
Mascleta nocturna van Vincente Caballer, ook geschoten in Pobla de Vallbona, de gekste die ik ook gezien heb!!
Mascleta van Ricardo Caballer in Pobla de Vallbona, had per ongeluk de kleurinstelling veranderd, vandaar dat de film in zwart wit is en alleen de felle kleuren oplichten:weird:
Mascleta van Ricardo Caballer, geschoten op Plaza Ayuntamiento in Valencia.
Na afloop van de mascleta ouderwetse taferelen:laugh:
Mascleta nocturna van Ricardo Caballer, geschoten op Plaza Ayuntamiento in Valencia.
Helaas bleef de straatverlichting aan, dat vond de camera niet zo leuk:wacko:
De rest van de films komen ook in dit topic te staan.
We hebben bizarre shows gezien, hierbij de eerste van een hele woeste mascleta nocturna geschoten door Ricasa in Pobla de Vallbona, net buiten Valencia zelf.
De andere films komen er aan, vandaag of morgen.
EDIT; Alle films staan online!
Mascleta van Vincente Caballer, geschoten in Pobla de Vallbona, totale chaos
Mascleta nocturna van Vincente Caballer, ook geschoten in Pobla de Vallbona, de gekste die ik ook gezien heb!!
Mascleta van Ricardo Caballer in Pobla de Vallbona, had per ongeluk de kleurinstelling veranderd, vandaar dat de film in zwart wit is en alleen de felle kleuren oplichten:weird:
Mascleta van Ricardo Caballer, geschoten op Plaza Ayuntamiento in Valencia.
Na afloop van de mascleta ouderwetse taferelen:laugh:
Mascleta nocturna van Ricardo Caballer, geschoten op Plaza Ayuntamiento in Valencia.
Helaas bleef de straatverlichting aan, dat vond de camera niet zo leuk:wacko:
Laatst bewerkt: