[Movies] Valencia 5 t/m 10 oktober 2009

Dreek

Registered User
Hier de eerste film van mij, gefilmt tijdens ons (Ik,Erik,Gerko en Sven) midweekje Valencia afgelopen week:cool::nuts:

De rest van de films komen ook in dit topic te staan.

We hebben bizarre shows gezien, hierbij de eerste van een hele woeste mascleta nocturna geschoten door Ricasa in Pobla de Vallbona, net buiten Valencia zelf.

De andere films komen er aan, vandaag of morgen.

EDIT; Alle films staan online!

Mascleta van Vincente Caballer, geschoten in Pobla de Vallbona, totale chaos:love::nuts:

Mascleta nocturna van Vincente Caballer, ook geschoten in Pobla de Vallbona, de gekste die ik ook gezien heb!!

Mascleta van Ricardo Caballer in Pobla de Vallbona, had per ongeluk de kleurinstelling veranderd, vandaar dat de film in zwart wit is en alleen de felle kleuren oplichten:weird:

Mascleta van Ricardo Caballer, geschoten op Plaza Ayuntamiento in Valencia.

Na afloop van de mascleta ouderwetse taferelen:laugh:

Mascleta nocturna van Ricardo Caballer, geschoten op Plaza Ayuntamiento in Valencia.

Helaas bleef de straatverlichting aan, dat vond de camera niet zo leuk:wacko:

Laatst bewerkt:

svnJJ

Registered User
TOTALE Escalatie!! EEN GROTEN Zooi!!

Het commentaar na afloop op het filmpjes zegt meer dan genoeg!!
Ik zelf wist gewoon niet waar ik moest kijken laat staan waar je moest filmen, maar erg mooi in beeld gebracht!!

Bedankt!! Goede herinneringen:nuts:

Hiehieeeeeee

Laatst bewerkt:

Son-T

Registered User
Ook ik heb zitten smullen achter mijn laptop.Wat een genot moet dat gewwest zijn voor jullie.Bedankt voor het delen .:love:

Dreek

Registered User
Mascleta van Vincente Caballer toegevoegd aan de startpost!

Thanks voor de reacties!

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
SUPAAHH!! Geweldig hoor. Ik kan me helemaal voorstellen hoe los jullie gegaan zijn.
Thanks voor het delen.

Tony

Administrator
Medewerker
He, geen hek op het plein?

Op 9 Oktober of tijdens het feest in Mei staan er geen hoge hekken op het plein. Dit is alleen met Fallas. Ik denk het teveel werk is om de hekken er voor 1 dag neer te zetten. Daarbij moet je niet vergeten dat er nu geen shells worden geschoten.:smile:

Mats

Registered User
Mooi filmpje van ricasa Derk.
Gaat weer goed los, raar dat jullie naar voren mochten rennen na de mascleta, vorigjaar stonden ze allemaal op ons groepje nederlanders te letten dat we niet naar voren zouden stormen, pas na een minuut of wat langer mochten we er door.

Dreek

Registered User
Mooi filmpje van ricasa Derk.
Gaat weer goed los, raar dat jullie naar voren mochten rennen na de mascleta, vorigjaar stonden ze allemaal op ons groepje nederlanders te letten dat we niet naar voren zouden stormen, pas na een minuut of wat langer mochten we er door.

Nou we waren ook 1 van de weinigen die gelijk naar voren rende, pas toen wij gingen kwam de rest ook haha

Bovenaan