[Movies] Top 10 Meest bekeken Show Films

Tony

Administrator
Medewerker
De films van Freakpyromaniacs zijn dit jaar ontzettend veel bekeken. We zitten al 2 maanden op de 30.000 views per week en dan hebben we nog steeds zo een 1200 films die nog niet online staan.

In deze thread laten we zien welke show films in de TOP10 staan van Most Views.

-Op nr1 hebben we de nit de foc van Ricasa geschoten tijdens Fallas 2009 me 3037 views

-Op nr 2 hebben we staan La Ultima mascleta van Ricasa geschoten tijdens Fallas 2009 met 1397 views

-Op nr 3 staat Pyromusical in Sueca door wederom Ricasa met 1288 views

Deel 1

Deel 2

-Op nr4 hebben we staan de Ultima mascleta door Ricasa extended video version met 1094 views

-Op nr5 hebben we staan de show van Martarello in Valencia op het XXX Festival Pirotecnia 2009

Deel 1

Deel 2

-Op 6 staat onze eigen mascleta manual tijdens Fallas 2009 met 857 views

-Op 7 staat de show van Vicente Caballer tijdens Fallas 2009 met 801 views

-Op plaats 8 staat de show van Ricasa in Godella 2009 met 792 views

-Op 9 hebben we staan de show van Feuerwerke Jost tijdens het festival van Tarragona 2009 met 778 views

-En op 10 hebben we de show staan van Pirotecnia Marti op het festival van Tarragona 2009 met 750 views

Dim

Product Beheer
Medewerker
Zijn ook wel allemaal enorm gafe shows! Vraag me af of deze shows nog steeds worden bekeken, of dat de nieuwere films nu alle ''aandacht'' krijgen.

Herken er wat van de best of valencia DVD. Zeker die pyromusical.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zal dit binnenkort weer eens bijwerken.
Altijd leuk om te zien welke films het meest populair zijn.

smilli

FPM Filmer
Heerlijk om al die beelden weer is terug te zien, vooral omdat 2009 mijn eerste keer Fallas was zijn dit weer speciale herinneringen:smiling:

Bovenaan