5 september 2009 #21 E edje30 Registered User hij lijkt een beetje op de nederlandse gilfontijn maar dan met een stokje LOL Zeker het proberen waard ik ga het zeker doen.
hij lijkt een beetje op de nederlandse gilfontijn maar dan met een stokje LOL Zeker het proberen waard ik ga het zeker doen.
28 december 2009 #22 Robin84 Registered User Ik heb het idee dat sommige maar net over de daken heen vliegen... Grappige dingen! Ook een lekkere lange fluit. Groetjes, Robin
Ik heb het idee dat sommige maar net over de daken heen vliegen... Grappige dingen! Ook een lekkere lange fluit. Groetjes, Robin
29 december 2009 #23 Poziloc FPM Hangouderen Dat deden ze ook...ze hebben nogal problemen om recht omhoog te vliegen.
29 december 2009 #24 J Jean Cross Registered User Inderdaad, had zelfs een knaller vorig jaar... en wat voor knal was dat.! :blink: maar toch blijven het toppers, zometeen weer 30 halen.!!!! EINDELIJK.!!!!
Inderdaad, had zelfs een knaller vorig jaar... en wat voor knal was dat.! :blink: maar toch blijven het toppers, zometeen weer 30 halen.!!!! EINDELIJK.!!!!
29 december 2009 #25 ifeelfine Registered User haha het enige stukje vuurwerk waar mijn katten bang voor zijn, heb ze dus maar niet genomen.
29 december 2009 #26 V Vito Registered User Deze zijn (net) wat beter dan de Super Screamers (Pyropower)