Morgen start de vuurwerkverkoop

petertje23

Registered User
Morgenochtend 7 uur het wekkertje. Met de boot van 8 uur naar de vaste wal {vanaf Texel} naar Pronk.
Dan door naar Middenmeer, en dan terug naar Den Helder, waar ik het laatste ga halen. {voor de ochtend:tounge:
Dan met de boot terug naar het eiland. Uitladen, foto's maken, en nog even bij de plaatselijke dealer langs voor wat spul.
Bij de laatste zal ik de 31e waarschijnlijk nog wel even tegen sluitingstijd binnen lopen:tounge:

stef

Member
Eindelijk is dan de dag der dagen aangebroken.
Voor een hoop mensen luiers mee in de auto om de dunne poep van de kruitstress te verschonen.
Voor een ander de benen onder zijn gat vandaan lopen om de klanten met mooi spul naar huis te sturen.
Laten we niet de mensen op de weg vergeten die alle winkels op hun lijstje bevooraden om vroegtijdig uitverkoop te voorkomen.
Ik wens iedereen heel veel succes morgen, of je nu in de auto zit, achter de toonbank staat of en magazijn aan het bevooraden bent.
Idereen is druk op zijn eigen manier.
Het mooiste genot wat wij met ze alle mogen ontvangen is dat we lezen op 1 januari 2012 is dat de O&N goed is verlopen.
Dus houd je aan de regels en doe geen gekke dingen en laten we met ze alle er een knalfeest van makken.

Succes allemaal.

Stef

Guillermo

Registered User
Zo...eindelijk...morgen weer vuurwerk in huis!

Allereerst moet ik morgen een vroege dienst draaien. Ga met de gasten van mijn werk vuurwerk halen in Nunspeet (Wolff dealer; lees Silver Salute)

Vervolgens z.s.m. naar huis en mijn afhaalbewijzen klaarleggen, boodschappen halen (lees voer voor onderweg) thuis wat eten en vervolgens 's avonds naar Pronk scheuren! :D

Hoop rond half 22.30 thuis te zijn!
Collectiefoto komt!

bluebear

Registered User
half 6 opstaan om kranten te doen en dan nog wakker worden douchen ontbijten jullie kennen het wel :tounge:
hoef pas om half 10 bij wagenvoort te zijn maar ben er zeker een kwartier eerder.
dan door naar genemuiden om bij herman de haan een bestelling op te halen om erna door te gaan naar leusden om een bestelling op de halen bij kiers.
op de terugweg even langs vuurwerkxxl te voorst om een pakketje op te halen met de spaarzegels van me oma.
keihard genieten:smiling:

boozebelly

Registered User
Yes eindelijk!

Ten eerste wens ik iedereen een fijne strooptocht. Geniet ervan! Mooiere voorpret is er niet en voor je het weet is het alweer voorbij :smiling:

Zometeen haal ik mijn bestelling op bij Van der Veen. Dan later deze ochtend nog ff een kort bezoekje aan Duitsland (Emlichheim) en dan zit de strooptocht er voor mij helaas alweer op. Maar dan begint het volgende mooie gedeelte, namelijk het uitstallen, bekijken, fotograferen en besnuffelen van al het moois. Dan vanavond lekker voldaan met een biertje om de vuurwerktafel ijsberen. Heerlijkkkk...

Vannacht wel gruwelijk gedroomd trouwens... Ik haalde mijn bestelling op en er klopte werkelijk helemaal niks van. Vrijwel alle cakes die ik op de lijst had staan bleken niet leverbaar en de vervangers die ik kreeg waren helemaal niet mooi, maar mijn dealer hield voet bij stuk dat hij mocht bepalen welke vervangers ik kreeg en ik het daar maar mee moest doen :surprised: Gelukkig ging toen om 05:45 de wekker!!!

Bovenaan