Moontan,s verlanglijst 2014-2015

AWG

Registered User
*AWG neen ik ben nog lang niet klaar. Ik ben elke dag bezig met lijstjes maken en films en websites aan het bekijken.
Wat ik tot nu toe besteld heb is ongeveer 50% van het budget.
Ik heb gisteren nog een bestelling gedaan bij de Knallende Ketel in Almere (20 producten Vuurwerkmania), die bestelling moet ik nog opnemen in de database. Verder ga ik nog een grote bestelling doen bij de Witte tenten voor MX vuurwerk.

Het is nog nooit zo moeilijk geweest als dit jaar. Het aanbod en kwaliteit is nog nooit zo groot en goed geweest.
Van een aantal importeurs (Lesli,Hoakan e.a.) wacht ik eerst totdat ik de demo,s heb gezien voordat ik bestelling ga doen.

Wordt dus vervolgd.......

lekker tegen de 6000 euro(verkoopwaarde) aan vuurwerk.
ze zeggen weleens hoe ouwer hoe gekker, maar begrijp me niet verkeerd want bedoel het goed, jij mag die titel met EER dragen.:hehe!:
alsof je je jaren ingehouden hebt vanwege je vrouw en je nu nog even je gram moet halen......:hehe!:
ik zeg lekker bezig en ik hou het in de gaten.
wellicht een collectiefotootje in januarie??? zou gaaf zijn.

Moontan

Moderator
Medewerker
Mijn vrouw weet alles van mij behalve dat ik er een paar vriendinnen op na hou en hoe veel geld ik aan vuurwerk uitgeef. :hehe!:
Ja leeftijd is een relatief begrip. Ik weet zeker dat ik op mijn 80e nog pijlen aan het afschieten ben.
Het is een passie he? En die passie verdwijnt echt niet hoor.
Foto en film van alles komen. Heb ik al geregeld.

D

Deleted member 17038

Guest
Gaat de goede kant uit zo zeg. Ik ben benieuwd wat er nog bij komt van zena en marijn. En of je het allemaal op gaat krijgen in die 8 uur :hehe!:

Derck1986

Registered User
ik ben benieuwd of Cruel Traction wel binnen komt, de corba 120 de omlabing hiervan heb bij een vreind van mij besteld die een vuurwerkland verkooppunt heeft die wist nog niet of de corba 120 wel door de keuring kwam, aangezien het zelfde als Cruel Traction is ben ik benieuwd wat hier overbekend is.

Veder lekker lijst zal nog wel beetje groeien zo te lezen, ZENA vind ik echt mooi spul.

Fearwind

Registered User
Mooi.. mooi.. mooi, top lijst :lub: En dan nog steeds zeggen met deze lijst: "Ik moet nog een bestelling doen" :happy: Ben benieuwd wat er nog bijkomt!

Koetje

Registered User
Dikke lijst maar helemaal niks van Royal? Blijft voor mij nog steeds een van mijn favorieten. Smaken verschillen ;-)

fireworks2dead

Registered User
Ik dacht dat je ook nog ging richten op Lesli vuurwerk? Zie het alleen niet... toch niks gevonden wat je van Lesli wilde? Ze hebben toch best wel wat goede producten, helaas geen King Cobra dit jaar, maar de Big Momma, Camuro Queen, Gold Mary, enz. zijn er nog altijd toch???

Bovenaan