Mook en Middelaar

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 17-07-2013
Plaats: Mook en Middelaar.
Provincie: Limburg
Straat: Cuijksesteeg
Tijd: 22.30
Wie: Dream Fireworks
Wat: professioneel vuurwerk (2,5" max.) en consumentenvuurwerk
Waarom: Vierdaagsefeesten

gizmo75

Registered User
Het gaat hier om het vuurwerk dat onderdeel uitmaakt van de Vierdaagsefeesten in Cuijck aan de Maas. Het adres van de schietlocatie valt onder Mook en Middelaar omdat er vanaf de overkant van de Maas geschoten wordt. Maar net als vorig jaar gaat het dus om een show in Cuijk!! Graag de titel, plaats en waarom even aanpassen. Tnx!

De afgelopen jaren was deze show zeker de moeite waard. Mijn filmpje van vorig jaar:

En het topic van vorig jaar: http://www.freakpyromaniacs.com/for...en-en-buitenland/36527-cuijk-aan-de-maas.html

gizmo75

Registered User
Re: Mook en Middelaar.

Volgens de officiële website van de Vierdaagse Feesten in Cuijk begint het vuurwerk vanavond om 23.00u i.p.v. de hierboven genoemde 22.30u. Bron: http://www.vierdaagsefeestcuijk.nl

Ik heb de aangepaste tijd niet bevestigd kunnen krijgen dus als je gaat toch maar om 22.30u aanwezig zijn denk ik... :happy:

Laatst bewerkt:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Niet echt een boeiende show. Paar blokjes wegschieten dan een rek met bommen als een idioot de lucht in rammen dan weer een paar blokjes af en toe wat candels er tussendoor enz enz. En vervolgens weer een typysche Dream finale, alles in één keer de lucht in slingeren is gewoon geen finale!!

gizmo75

Registered User
Tja, zoals zo vaak bekijken wij het uiteraard op die manier. Maar het publiek vond het fantastisch getuige het gejuich, zowel tussentijds als na afloop dat je ook duidelijk in mijn filmpje hoort, en de vele lovende reacties via Social Media...

Dennis010

Registered User
Maar het publiek vond het fantastisch getuige het gejuich, zowel tussentijds als na afloop dat je ook duidelijk in mijn filmpje hoort, en de vele lovende reacties via Social Media...

Het zijn Limburgers hè, die vinden een zakdoek om je nek en een gek masker op je kop al hilarisch, zolang er maar gezopen wordt..een week lang :hehe!:

dieter

Registered User
Het zijn Limburgers hè, die vinden een zakdoek om je nek en een gek masker op je kop al hilarisch, zolang er maar gezopen wordt..een week lang :hehe!:

Sinds wanneer is Cuijk aan de Maas Limburg ? :lub::lub::lub::lub:

Laatst bewerkt:
Bovenaan