Mooiste sierpijlen van NL 2010?

Ik ben opzoek naar de mooiste pijlen set van Nederlandse vwk fabriekant.
Welke hebben het grootste effec,t, gaan niet al te hoog en knallen het hardste.
En dan nog voor een redelijke prijs.

Grtz

polleke45

Registered User
De lightyear van zena zijn erg goed 10 40grams pijlen voor 27 euro en persoonlijk vind ik de killing arrow van wolff het beste 9 bol pijlen met enorme effecten voor 37,50. Voor wat goedkopere mooie pijlen moet je de rocket boom nemen van Beko 5 bol pijlen voor maar 12,95 en ook deze zijn toppers.

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
De lightyear van zena zijn erg goed 10 40grams pijlen voor 27 euro en persoonlijk vind ik de killing arrow van wolff het beste 9 bol pijlen met enorme effecten voor 37,50. Voor wat goedkopere mooie pijlen moet je de rocket boom nemen 5 bol pijlen voor maar 12,95 en ook deze zijn toppers.

Deze reactie lijkt me volledig juist. valt weinig aan toe toe te voegen! een ding: Rocket Boom is verkrijgbaar bij dealers met die Beko voeren.

stef

Member
Ik zou je deze aan willen raden.
ZINK.
Ik heb ze elk jaar, en dit jaar komen ze er ook weer.
TOP SPUL en HARDE KNAL.
Komt dus op nog geen 6 euro per pijl.
Hier onder het filmpje.
Inderdaad, de Lightyear van Zena is ook goed en zeker goedkoper.
Maar ik vind de Zink net even beter, harder en voller.
Groetjes Giron

Laatst bewerkt:
ZINK.
TOP SPUL en HARDE KNAL.
Hier onder het filmpje.
Groetjes Giron

Oke dankje voor je reactie, ik zal aankomend jaar beide sets kopen. Ben toch van plan om dit jaar wat NL spul te kopen vandaar dat ik wat meer info wil inwinnen. En dat kan natuurlijk het beste met reacties van mensen met de ervaring met het spul.

Afgelopen jaar heb ik via via uit de handel een Nederlandse pijlen set gekocht, fabriekant was onbekend en stond ook geen naam op. Maar wel een nederlandse handleiding. Deze hadden na mijn mening een super groot effect en oer harde knal voor nederlands vuurwerk. Het leek wel of dit pijlen waren van 100/ 150 gram. Zelfs de kleine pijltjes ervan hadden een groter en harder effect als bijv een bolpijl van NL markt. Ik zal de foto van het pakket even opzoeken en uploaden misschien dat ik zo achter fabriekant of naam kan komen.

Deze zoek ik al heel lang maar kan ik nergens vinden.

sebastiaantje

Registered User
ZINK.
TOP SPUL en HARDE KNAL.
Hier onder het filmpje.
Groetjes Giron

Zeker zijn dit de beste pijlen van NL. Ik had afgelopen oud en nieuw twee zink pijlen pakketten (aanbieding 2 voor 100 euro 5 p/st) met de gouden, zilveren, zwarte en witte dop. Prachte pijlen , prachtige knal en een prachtige uitwerking. Goed afgewerkt ook. Dus deze kan ik iedereen aanraden en de effecten blijft ook lekker lang hangen. IK ZEG DOEN!!!!

Dit jaar weer minimaal 2 pijlenpakketen van Zink. AANRADER AANRADER AANRADER ZINK FEUERWERK THE BEST

Gr sebastiaantje

Laatst bewerkt:
Bovenaan