Mooiste legale sierpijl

doehetzelver

Registered User
Zie je nou wel SReFLEctioN dat die pijlen van buitenhuis illegaal zijn. ;) Zie die bollen die erop zitten , die verkopen ze echt niet legaal in de nederlandse vuurwerkwinkels ;)

Gr doehetzelver

P

poziloc

Guest
verklaar je nader?
in belgie wordt ook zat uit de kluiten gewassen pijlen verkocht met en flut uitwerking

SReFLEctioN

Registered User
doehetzelver zei:
Zie je nou wel SReFLEctioN dat die pijlen van buitenhuis illegaal zijn. ;) Zie die bollen die erop zitten , die verkopen ze echt niet legaal in de nederlandse vuurwerkwinkels ;)

Gr doehetzelver

K weet niej wat jij in mijn tekst leest hoor, maar k geef alleen aan dat je geen vragen moet gaan stellen over dingen die illegaal zijn terwijl we hier in een legaal topic zitten. Als jij dan leest dat k zeg dat die pijlen legaal zijn moet je tog wat aan je ogen laten doen maja ontopic maar weer:).

nitraat4life

Registered User
Ik had vorig jaar e double break pijlen. Dit is een van me enigste legale pijlenpakketen die ik heb gehad en deze vond ik er tog uitspeteren. met veel kracht gingen ze omhoog en tog een redelijk groot boeket! ik was er zeer te spreken over!

Tog jammer dat legaal zo duur blijft voor die 32€ had je veel mooiere pijlen kunnen hebben:eek:

doehetzelver

Registered User
doehetzelver zei:
Nederlandse pijlen zegt de grote idd niets maar belgische pijlen daar in tegendeel wel !

Gr doehetzelver

Nou ik wil hiermee zeggen dat de diktevan de nederlandse pijlen niets te maken heeft met de uitwerking van de pijl. Grote nederlandse pijlen hebben (meestal) niets te maken met de grote van de uitwerking. Een grote nederlandse LEGALE pijl? : soms grote uitwerking soms klein !

Belgische pijlen hebben (meestal) wel een verband tussen de dikte van de pijl en de uitwerking. Grote belgische pijlen hebben (meestal) ook een grote uitwerking. Een grote belgische pijl? :
heeft (meestal) ook een grote uitwerking.

Ik weet nie of jullie dit begrijpen :-D maar iig wil ik zeggen dat de dikte en grote van een legale nederlandse pijl niets te maken hebben met de grote van de uitwerking.

:+ Grt doehetzelver :+

Sweet Laker

Registered User
Mijn favoriete pijl werden een jaar of 5 geleden verkocht. weet de naam op het moment helaas niet. Zat iig een grote rode kop op (nee jongens, niet doordenken ... :) ) En er kwam echt een zeer zware dreun uit. Ik heb ze ook maar één jaar gezien in de winkels.

Sweet Laker

Registered User
Ik heb even gezocht, het gaat dus om de Star Jubilee Blister. Peacock Brand. Imp. BVD Art no. 1451 als ik het goed zie. Po Sing Fireworks Factory. Tis trouwens 7 jaar terug, jaarwisseling 97/98

Foto is ietwat onduidelijk, ik heb ze hier nog wel in een folder staan. Daar wil ik wel een foto van maken om te kijken of het een beetje goede kwali wordt.

hier iig de foto die ik er zelf van gemaakt heb (ik was toen helaas nog niet van, het alles netjes en tig keer op de foto zetten :p )

Ik bedenk me overigens nu net, dat de tweede pijl uit dit pakket(je) maar drie sterren liet zien. Misschien ter compensatie van de enorme dreun die uit de eerste pijl kwam :9:-D

Beekje

Registered User
Sweet Laker zei:
Ik heb even gezocht, het gaat dus om de Star Jubilee Blister. Peacock Brand. Imp. BVD Art no. 1451 als ik het goed zie. Po Sing Fireworks Factory. Tis trouwens 7 jaar terug, jaarwisseling 97/98

Foto is ietwat onduidelijk, ik heb ze hier nog wel in een folder staan. Daar wil ik wel een foto van maken om te kijken of het een beetje goede kwali wordt.

hier iig de foto die ik er zelf van gemaakt heb (ik was toen helaas nog niet van, het alles netjes en tig keer op de foto zetten :p )

Ik bedenk me overigens nu net, dat de tweede pijl uit dit pakket(je) maar drie sterren liet zien. Misschien ter compensatie van de enorme dreun die uit de eerste pijl kwam :9:-D

Als het de meest rechtse zijn (2 stuks): Dat zij de Spaceman Rockets van Broekhoff. Ze zijn van het merk Po-Sing fireworks en zijn idd erg goed en nog steeds te verkijgen bij Broekhoff.

Wij hebben ze sinds de introductie (Sinds de 40 gram voor pijlen is toegestaan) elk jaar nog verkocht, maar nu voor het eerst niet gedaan vanwege een paar nieuwe producten.

Een pijl had een Peony met flinke burst en de andere had een double break, echt mooie pijlen!

Groetjes

Sweet Laker

Registered User
Nu je het zegt lijken ze wel op de Space man pijlen van Broekhoff.

Die zijn in een later jaar dan zeker onder een nieuwe naam verder gegaan. Goed nieuws. Zit er nog steeds een zware dreun in, of is dit in die zeven jaar aangepast? Dus minder knal, meer sier?

Dat begrijp ik iig uit je post.

Beekje

Registered User
Sweet Laker zei:
Nu je het zegt lijken ze wel op de Space man pijlen van Broekhoff.

Die zijn in een later jaar dan zeker onder een nieuwe naam verder gegaan. Goed nieuws. Zit er nog steeds een zware dreun in, of is dit in die zeven jaar aangepast? Dus minder knal, meer sier?

Dat begrijp ik iig uit je post.

Nee hij is redelijk hetzelfde gebleven, en ik vond persoonlijk, daarom verkochten we hem nog altijd, het een van de betere legale pijlen. Want de knal die er afkwam was lekker dof en een mooi helder effect. Als je hem ergens ziet kopen dus.

Groetjes

Tilly

Registered User
Helemaal aan het begin van dit topic staat een foto van wat pijlen en eentje heeft een kop van een telefoontje..

eerste pagina onderaan

BMW-freaky

Registered User
Berry19 zei:

En dit Pijlenpakket van diamond collection DCP6:

DCP6.jpg

Afgelopen jaar voor 16,00 euro..

Weet je nog iets van de effecten van deze pijlen, want ik denk dat ik ze ook maar ga proberen, maar ik wil eerst even echt zeker weten dat het geen flut is, aangezien het Diamond is :7

Sander27

Registered User
Dit is zeker geen flut BMW-freaky, zijn mooie pijlen voor die prijs, absolute aanraders. Effecten weet ik niet meer precies maar de boeketten zijn mooi en vol

BMW-freaky

Registered User
Sander27 zei:
Dit is zeker geen flut BMW-freaky, zijn mooie pijlen voor die prijs, absolute aanraders. Effecten weet ik niet meer precies maar de boeketten zijn mooi en vol

Hmm ben ik niet gewend van Diamond, maargoed dan kan ik ze wel proberen he :) . Maar nou zat ik ook net te kijken naar die american dream pijlen, dat pakket met 5 pijlen voor 15 euro ofzo, die zou ik natuurlijk ook kunnen nemen, iemand ervaring daarmee? Blijft moeilijk dat kiezen |:(

Ik bedoel dus dit pakket: Dream of glory

e2_23.jpg

Bovenaan