Mooiste legale sierpijl

Grizmo Raizor

Registered User
Ik had vorig jaar enkele pakketten uitgeprobeerd. O.a.:

INX
Blitz
Triple-X
Pyromania rockets
Nieuwe van Pro-Line.. (naam vergeten) dacht rocket balls..
En nog wat...

En ik kan je zeggen, de Triple-X en de Pyromania rockets zijn bij uitstek de beste! Zijn alle 40 gram gevuld.

Triple-X per 3 stuks, 10 euro
Pyromania per 6 stuks 21,95 euro

jetztgehtslos

Registered
Grizmo Raizor zei:
Ik had vorig jaar enkele pakketten uitgeprobeerd. O.a.:

INX
Blitz
Triple-X
Pyromania rockets
Nieuwe van Pro-Line.. (naam vergeten) dacht rocket balls..
En nog wat...

En ik kan je zeggen, de Triple-X en de Pyromania rockets zijn bij uitstek de beste! Zijn alle 40 gram gevuld.

Triple-X per 3 stuks, 10 euro
Pyromania per 6 stuks 21,95 euro

waar haal jij vandaan dat Triple X 40 gram is? er staat op de pijl namelijk maar dat er 35 gram in zit...

jetztgehtslos

Registered
dat klopt dan niet want op de pijl zelf staa 35 gram. maar dacht al dat het van een krantje af moest komen en blijkt dus zo te zijn.

noemde eerder de star burst rocket van beko als leuk, pro line starter vind ik ook wel wat hebben trouwens

Firedog

Registered User
ik heb de tripple x ook gehad en dat zijn zeker aanraders...voor legaal vuurwerk dan....en zeker niet duur
als je ze ken krijgen zou ik ze kopen

Sander27

Registered User
Ben toevallig tegen de naam van de dcp6 diamond pijlen(absolute aanraders) aangesurfd: Rocketshow1000.

En nou zie ik in hun assortiment ook nog de rocketshows 3-5 en 7 duizend. Iemand ervaring met deze pijlenpaketten?

Berry19

Registered User
Ik zag net op internet filmpjes van de Scirocco pijlen, wat een mooie uitwerkingen zeg!

Heeft er iemand in real life ervaringen mee en zo ja wat voor?

greetz

Shorty

Registered User
joeyheeren zei:
die hammer pijlen ofzo van crown zijn helemaal niks maar wel super duur:-(

Kweeniej welke jij dan had ;(
maar ik heb dr 3 van gehad en ze gaven een behoorlijke zware dreun (nog nix harders legaal tegen gekomen)
Er kwam eerst 2 kleine rood & groene boeketten uit daarna een gouden tol diej enorm hard uit elkaar klapt in een blauw boeket...

dus zeker weten dat je het over de Hammer rockets hebt ?

ik betaalde er afgelope jaar 10,00 incl korting per pijl voor

NGB

Registered User
Hey Heeft iemand ervaring met Dynasty pijlenpaketten??
ik heb discovery gehad erg mooi paket,
Maar ik wil dit jaar een andere uitproberen...
Iemand een tip???

Thnx Anyway :)

lawine pijl

Registered User
mijn lievelings vuurpijlen zijn dit:

galaxy no. 1 zijn echt goede vuurpijlen en spotgoedkoop. zit maar 20 gram in maar echt supermooie effecten.

Buitenhuis

Registered User
Doe mij maar de Profi-stars pijlen van Weco (zie foto)...absolute toppers!!!!:p
foto.php

Ivanhoe

Registered User
Het gaat hier om Nederlands consumentenvuurwerk. Profistars vallen in Nederland denk ik niet onder het consumentenvuurwerk ;-)

SReFLEctioN

Registered User
doehetzelver zei:
Zijn die Profi-stars pijlen van Weco te koop met of zonder kvk? En wat kosten ze? En wat zijn de uitwerkingen ?

Gr doethetzelver

Daar is al een heel topic over, en dit gaat over legale pijlen Dusja zoek ff naar het topic wat over die pijlen gaat.

K vind persoonlijk de bolpijlen van volgens mij de kruiterij erg mooi "Mortier xl en xxl rockets".

proboarder

Registered User
de mooiste legale pijl die ik had had ik vorig jaar heete ook die heette double break maar het was geen ballrocket er kwamen 2 effecten uit en hij kwam best hoog

(had hem gekocht in hengelo om hem aftesteken in veldhoven)]:)

oja heb er zelf geen plaatje van srry |:(

Buitenhuis

Registered User
Ivanhoe zei:
Het gaat hier om Nederlands consumentenvuurwerk. Profistars vallen in Nederland denk ik niet onder het consumentenvuurwerk ;-)

Ivanhoe....je hebt gelijk, sorry...had ff over het hoofd gezien dat er alleen de Nederlandse consumenten pijlen worden besproken.|:(

Bovenaan