Mooiste legale sierpijl

boozebelly

Registered User
Als groot pijlenliefhebber ga ik dit jaar ook de Golden crown, Solid & Titan halen van Wolff. Ik heb zelf geen ervaring met deze vuurpijlen maar ze komen erg goed over op de filmpjes en worden door meerdere mensen aangeraden.

De mooiste pijlen die ik tot nu toe heb gehad waren van Evuco en wel de "Cobra Kingsize".
Persoonlijk vind ik ze wel prijzig, €27,50 voor 4x40 grams, maar ik kon ze afgelopen jaar meenemen voor €12.50 (voorverkoopactie).
Zijn zeer grote pijlen, stijgen prima op met een gouden staart, harde burstknal en prachtige, grote boeketten die lang blijven hangen (o.a. time-rain effect)
Deze pijlen vind ik dan ook de beste die ik tot nu toe heb gezien.

shinji

Moderator
Medewerker
In de wandelgangen heb ik vernomen dat Broekhof wel met een heel speciale sierpijl op de markt komt, ben erg benieuwd.

tmffirework

Registered User
Wolff heeft inderdaad kwa pijlen de beste collectie! Zitten een aantal zeer mooi losse pijlen tussen, en ook de assortimenten zijn schitterend!

boozebelly

Registered User
In de wandelgangen heb ik vernomen dat Broekhof wel met een heel speciale sierpijl op de markt komt, ben erg benieuwd.

Zullen deze wel zijn. Leuk bedacht, ik heb dit nog nooit eerder gezien. Zal me trouwens wel benieuwen of er ook daadwerkelijk een hartvorm te zien zal zijn :notrust:

Bijlagen

• Broekhoff love is in the air.jpg
    Broekhoff love is in the air.jpg
    14,1 KB · Weergaven: 25

GMP82

Zilveren Member
Zal me trouwens wel benieuwen of er ook daadwerkelijk een hartvorm te zien zal zijn :notrust:

Als dat zo is, dan zal het ongetwijfeld een grote bestseller worden (mits er een voor de doorsnee consument gangbare prijs wordt gehanteerd). Ik ben erg benieuwd, maar wil ze wel eerst in actie zien voor ik ze zelf aanschaf...

Maar geloof dat ik een beetje offtopic ga :embarrest:

alberico

Registered User
De rocketbox van brave en wichers zijn helemaal top. Dit zijn de beste pijlen die ik ben tegen gekomen.

082-rocketbox-3.jpg

bron:www.vuurwerk-vlijmen.nl

mrfire

Registered User
Ben ik wel met je eens....voor € 6,95 kan je hier (als ik het filmpje zo zie) een hoop plezier van hebben.

Effecten zijn gewoon goed te noemen voor die prijs, enne je krijgt er toch 15 pijlen voor.

Volgens mij kan dat nooit zulke mega grote mooie effecten vooral die oranje en bleef ook nog erg lang hangen! voor 6,95 15 pijlen niet normaal waar kun je die kopen???

Tilly

Registered User
Die pijlen op het filmpje zijn dus echt NIET de pijlen die je hier voor 6,95 ziet. De pijlen in dit pakket (zo op het oog) lijken mij van het kaliber parachutepijl, dat wil zeggen 1 bolletje wat er uit floept..:wondering:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Nu net pas het bijbehorende filmpje zitten kijken (post 109).

Maar ik geloof nooit dat de effecten op het filmpje horen bij de pijlen die afgebeeld zijn.

Ik zie wild gees pijlen zitten en nog meer van dat oude spul, die effecten komen 100% niet overeen met die van het filmpje.

Poziloc

FPM Hangouderen
Was het maar waar dat het eruit kwam....deze pijlen hebben allen een heel klein boeketje wat uit de pijl plopt

mrfire

Registered User
Zo als het er nu voor staat is de Rocket Boom van Shogun prijs/kwaliteit de beste op de nederlandse markt 5 pijlen voor 9,95 een pijl heeft zelfs als effect een gezichtje dan weet je gelijk dat het kwaliteit pijlen zijn.

Bovenaan