Mooiste legale sierpijl

Lenny.nl

Registered User
BMW-freaky zei:

Hmm ben ik niet gewend van Diamond, maargoed dan kan ik ze wel proberen he :) . Maar nou zat ik ook net te kijken naar die american dream pijlen, dat pakket met 5 pijlen voor 15 euro ofzo, die zou ik natuurlijk ook kunnen nemen, iemand ervaring daarmee? Blijft moeilijk dat kiezen |:(

Ik bedoel dus dit pakket: Dream of glory

e2_23.jpg

Ik heb deze ook gehad en ze zijn echt goed!
Vroeger waren er 2 van deze pakketten, 1 a 7 st. en 1 a 8 st.
Mooie harde knal met goed boeket....

BMW-freaky

Registered User
Lenny.nl zei:

Hmm eigenlijk had ik dat maar beter niet kunnen horen, nou wordt het alleen maar moeilijker :9 . Maar is er misschien iemand die beide pakketten heeft gehad en kan vergelijken? En anders doe ik wel gewoon iene-miene-mutte tussen de DCP 6 en dat american dream pakket :p

doehetzelver

Registered User
American dream pijlen zijn sowieso top :* :)
Altijd mooie, grote, volle uitwerkingen. En een goede verhouding tussen prijs/kwaliteit!

Gr doehetzelver

gantpoplin

Registered User
De beste pijl in Nederland vind ik nog steeds de Mamoet Rakete, harde blitz knal met een mooie rode peony die blijft hangen, vorig jaar koste die ong. €5 euro per stuk meen ik. Deze pijl is altijd te vinden in de volgende krantjes: "Knettergoed" en "Spektakel waar ook de dynasty collectie in staat, maar dit is een duitse pijl!

Laatst bewerkt:

BMW-freaky

Registered User
Lenny.nl zei:

Nou, ik heb de knoop maar doorgehakt en 2 van die pakketen gekocht a 14.50 per stuk dus ik ben benieuwd of het wat is :*

brian the freak

Registered User
lawine pijl zei:
mijn lievelings vuurpijlen zijn dit:

galaxy no. 1 zijn echt goede vuurpijlen en spotgoedkoop. zit maar 20 gram in maar echt supermooie effecten.

Dit zijn toch de pijlen van mercurius ik had de nr 2 , waren ook zeer mooie

Timmie_Marjon

Registered User
wereldpijlen

heeft iemand ervaring met de wereldpijlen van star collection en steel hawk en sumo pijlen???? want die wil ik alle drie kopen:p

Rambo007

Registered User
Heb alleen de sumo pijlen altijd gehad

ik vind ze wel goed maar ze gaan voor mij eigelijk iets te hoog waardoor het effect minder duidelijk is

maar ja,je kan ook geen superboeketten verwachten van de nederlandse pijlen

Bermuda_B

Registered User
California dreaming
6 maximaal gevulde vuurpijlen zijn uitgekozen voor dit assortiment waar je alleen maar van kon dromen. Rood, zilver en groen worden geweldig gecombineerd met palmbomen en knetterregens in deze set voor de echte pijlenliefhebber. Voorzien van lanceerbuis.

Iemand ervaring met deze pijlen??? 29,95 voor 6 max. gevulde pijlen , goede prijs/kwaliteits verhouding...

Drdrek

Registered User
hansel zei:
Ik vind de sumo rockets wel goede pijlen zitten er 8 in een verpakking vorig jaar 25 euro 4x40 gram 4x25 gram.

De effecten die ze geven zijn bij mij bekend MAAR zijn de effecten een beetje groot en hoe hoog gaan de pijlen?

Ik heb namelijk pijlen gehad die zó hoog gingen dat je het effect amper zag.:'(
Hoe is dat bij deze pijlen?

Alvast bedankt!

Accy zei:
Kan je de effecten omschrijven? Ik ben namelijk van plan deze te kopen. :)

1 Red crackling
1 Silver cracking
1 Green cracking
1 Blue cracking
1 Gold
2 Silver
1 Multicolor

Groeten,
Dr. Drek

Laatst bewerkt:

Remi-Pyro

Registered User
Mijn mooiste legale pijlen zijn de Killing Arrow mortierpijlen van Dynasty.

Ik had ze besteld en toen ik ze kreeg dacht ik bij mezelf: Moet dit nou wat worden ? Maar toen ik de eerste (kleinste) pijl afstak wist ik niet wat ik zag.

Sommige boeketten waren perfect rond en soms kwam het brocade effect dat in sommige pijlen zat bijna tot aan de grond !

Betaalde er 39 euro voor maar ik vind dat ze dat dubbel en dwars waard zijn. Had namenlijk ook een Belgisch Svea pakket (mach one) en ik vond toch dat de legale pijlen totaal niet onder deden !

Hier een filmpje van vuurwerktoko:

http://www.wolff-vuurwerk.com/data/vuurwerk_tv.php?vw=950

Groeten,

Remi-Pyro !

sks1991

Registered User
Mijn mooiste legale pijlen zijn de Killing Arrow mortierpijlen van Dynasty.

Ik had ze besteld en toen ik ze kreeg dacht ik bij mezelf: Moet dit nou wat worden ? Maar toen ik de eerste (kleinste) pijl afstak wist ik niet wat ik zag.

Sommige boeketten waren perfect rond en soms kwam het brocade effect dat in sommige pijlen zat bijna tot aan de grond !

Betaalde er 39 euro voor maar ik vind dat ze dat dubbel en dwars waard zijn. Had namenlijk ook een Belgisch Svea pakket (mach one) en ik vond toch dat de legale pijlen totaal niet onder deden !

Hier een filmpje van vuurwerktoko:

http://www.wolff-vuurwerk.com/data/vuurwerk_tv.php?vw=950

Groeten,

Remi-Pyro !

zijn zeker mooie pijlen mar ik zou ze zelf niet kopen voor €39
heb namelijk een klein budget:notrust:

Laatst bewerkt door een moderator:

Sp@cem@n

Registered User
Had dit jaar 3 power ball pijlen van Lesli. Kosten normaal 25 per 3 maar had ze nu op 30 dec. eind van de middag voor 15.
Vielen me niets tegen deze pijlen

Bovenaan