mooiste legale mortier

KlaaSjaaP

Registered User
BMW-freaky zei:
Op AVP staat een filmpje van de nieuwe Thunderking, dus die van Pyro Power, en die ging echt lekker! Harde klap ( harder dan vorig jaar volgens mij ) en mooi boeket!

Knal is wel leuk te noemen, maar een mooi boeket :w
Je moet blij zijn als dat boeket uit meer dan 2 stars bestaat .

BMW-freaky

Registered User
KlaaSjaaP zei:
Knal is wel leuk te noemen, maar een mooi boeket :w
Je moet blij zijn als dat boeket uit meer dan 2 stars bestaat .

Ja, maar dat hebben ze allemaal :w Vergeleken met bijvoorbeeld de knock out's zijn Thunderkings wel mooier.

USRRobiwan

Registered User
Nou als we het over die mini mortierjes hebben, Dan is bij allemaal de uitwerking van het effect eh... een flits?

Ik had afgelopen jaarwisseling een paar dozen van alle soorten: Asian thunders, shocks, thunderkings.

Als je het op knal effect beoordelen. (en daar gaat het bij deze mortiertjes om) Dan vindt ik persoonlijk de asian thunders het hardste klappen, waarbij nog een "beetje" effect te zien was. De shock vond ik echt bagger, een flits met een boemetje en dat was het. Thunders heb ik nagenoeg niet meer op gelet want had zoveel van die troep dat, ik het weggegeven heb aan iedereen die bij mij in de buurt stond rond een uurtje of 3 's nachts.

Laatst bewerkt:

daann

Registered User
Green dahlia,Sweet coconut (Star collection)
Coconut tree (DC)
dat zijn de 3 mooiste die ik heb mogen mee maken vind ik

Edit:
Die 4 single shots mortieren van rainbow colelction waren ook mooi ;)
voor filmpjes daarvan zie www.pyrofreaks.nl

Laatst bewerkt:

Drdrek

Registered User
Zeker de Green Dahlia

100-Green-Dahlia.jpg

EN de Sweet Coconut

101-Sweet-Coconut.jpg

FILMPJES

Green Dahlia
http://www.star-fire.nl/html/download.php?file=http://www.star-fire.nl/movies/greendahlia.avi

Sweet Coconut
http://www.star-fire.nl/html/download.php?file=http://www.star-fire.nl/movies/sweetcoconut6x.avi

Groeten,
Dr. Drek

Robin84

Registered User
Wat ik echt een hele mooie legale mortier vind is de Mortal van Dynasty.

861_04.jpg

Het effect:

Eén schot. Eerst een Mine effect en dan een gigantisch boeket met rood, groen, goud en crackling.

En een gigantisch boeket is NIET overdreven!

verpakking: 4/6

Hij kost (bij mijn dealer) € 5, 60.

Hij is qua breedte zo'n 1,5x zo breed als een shock of thunderking en qua lengte ook ongeveer 1,5x zo lang. Hij is ook zeker de moeite waard!

Groetjes, Robin​

Berry19

Registered User
Ian18 zei:
die filpjes doen het niet eens

Lees dan eerst eens wat er staat.. ipv een uitbrander naar diegene te geven! Klik gewoon op die website en vervolgens ga je naar films, starcollection and voila..
Er mogen geen hotlinks vanaf die site, hun goed recht.. maar vandaar dat de filmpjes het niet doen..

Trouwens die Sweet coconut, sjonge wat een boeket!]:)

n@@b

Registered User
Berry19 zei:
Lees dan eerst eens wat er staat.. ipv een uitbrander naar diegene te geven! Klik gewoon op die website en vervolgens ga je naar films, starcollection and voila..
Er mogen geen hotlinks vanaf die site, hun goed recht.. maar vandaar dat de filmpjes het niet doen..

Trouwens die Sweet coconut, sjonge wat een boeket!]:)
ik ga naar die site toe en klik zo'n filmpje aan en ik krijg niet eens beeld, alleen geluid

Robin84

Registered User
Expressit zei:
Die Robin, blijft maar producten van Dynasty aanprijzen.....

Ja ik vind Dynasty heel mooi, dus vandaar dat ik het aanprijs en ik heb heel veel mortiertjes gezien, maar ik vind de Mortal tot nu toe nog een van de beste.

Ik kijk altijd heel kritisch naar vuurwerk, dus het is niet omdat het van Dynasty is, maar gewoon, omdat hij heel mooi is...

Groetjes, Robin

Robin84

Registered User
poziloc zei:
heb je ook ervaring met de sweet coconut van de star collection?

Nee, jammer genoeg die niet,

Ik weet ook niet echt of je bij mij in de buurt die kan kopen...
Ik geloof het niet...

Volgens het filmpje is die wel heel mooi en als ik de reacties mag geloven is hij het ook zeker waard!

Groetjes en een vrolijk kerstfeest voor iedereen, Robin

Laatst bewerkt:

kruitsnuiver

Registered User
ik vind de mortal van dynasty ook erg goed.
eerst wat mines inderdaad en dan egt een groot boeket.

na deze afgstoken te hebben koop ik er volgend jaar zeker een paar van.

kruitsnuiver..

fexZy

Registered User
De shocks van Dynasty vind ik toch de beste ;) leuke knal alleen vorig jaar geen boeket?! je zag misschien 1 klein rood balletje meer niet.. maar mij gaat het om de knal bij die dingen . vorig jaar had ik rond de 40 pakken van shocks (40x6=240 shocks:9 :p )

foto:
169_04.jpg

Dipsausje

Registered User
Ik vind de shock van B&W(Lidu,Star etc) mooier dan de shock van Wolff(Dynasty, Full loaded). Dit omdat deze ook nog crackling heeft. Maar niks haalt het bij de de Sweet Coconut(Star). Het is duidelijk te merken dat het 48gram in één schot is. Als je deze mortier ziet blijkt dat er toch meer binnen de NL regelgeving kan dan de meeste mensen denken, er wordt alleen weinig gebruik van gemaakt helaas...

atlantvinc

Registered User
de 2 heren van de star-collection the green dahlia en the sweet coconut zijn op gebied van consumenten mortiertjes wel mijn favorieten, toont ook aan wat er uit nederlands vuurwerk valt te halen....

USRRobiwan

Registered User
De sweet coconut/ green dahlia is gewoon de enige mortier die ik ken en kon krijgen in die grote. Had er afgelopen o&n 20 stuks van. Geven gewoon de zwaarste legale dreun zowel op de grond als in de lucht. Ik heb ook elk jaar zowat elk merk minitiertjes (zoals ik ze noem), oa. Asian thunders, shocks, thunderkings, en dit jaar gaven de pyro thunderkings echt de zwaarste bang voor je geld. Afcourse alle 60 stuks op de plank en doorgelont. Een soort mini mascleta finale ;)

Bovenaan