mooiste legale mortier

n@@b

Registered User
voor mij blijft de thunderking van pyropower toch de beste, lekker harde knallen en vooral lekker als je ze doorlont.

FireFreak_R

Registered User
Ik snap niet wat iedereen ziet in de shocks. Er komt inderdaad wel een leuke knal vanaf voor die prijs, maar geen sier?
Terwijl ik de lord of thunder net zo hard vind knallen met wel wat sier erbij en hij is nog is goedkoper ook...

Markie

Registered User
Giant Airbomb is dan nog 10 keer mooier dan Thunder King, maar wat is nu de definitie van Mooie mortieren; harde knallen of groot boeket of een combinatie van beiden?

Star collection heeft ook een mooie singleshot in zijn collectie. (volgens forum search is die al eerder in dit topic besproken, dus lees gewoon even terug)

P

poziloc

Guest
deze heeft zelfs 2 stuks in hun assortiment zitten....de green dahlia en de sweet coconut, dit zijn beide toppers

jetztgehtslos

Registered
Vond Giant Airbomb niet veel aan. Kreeg mn broeder ter vervanging voor de Thunder Kings van Broekhoff. 2 totaal verschillende mortiertjes en dus niet te vergelijken.

Had dit jaar voor het eerst de Sweet Coconut en daar was ik wel erg over te spreken. Jammer van de prijs anders zou er zeker meer van verkocht worden.

Hier 2 foto's van de shell's uit de kleinere single shots mortiertjes

DSC063562.jpg

DSC063532.jpg

1 = Shock (Dynasty)
2 = Gigant Airbomb
3 = Airbomb
4 = Lord of Thunder (Mercurius)
5 = Thunder King (Pyro Power)
6 = Sky Thunder (Pyro Power)
Zit aardig wat verschil in.
Gr. Vwws!

GMP82

Zilveren Member
Bekende uitspraak: Size doesn't matter...

de grootte van het projectiel zegt NIETS over de kwaliteit :)
vergelijk: de grootte van de "nieuwe 156dB knallers en bijvoorbeeld nitraten, formaat astronaut"
De enorme grootte van legale vuurpijlen, etc, etc..

maar wel leuk om te zien, al is het demonteren van vuurwerk niet aan te raden ;)

Luuk

Registered User
ik heb 2 jaar de Knock outs gehad, de eerste keer gingen ze echt lekker maar vorig jaar was de knal hard terug uit gegaan, maar er zat wel mooi boeketje bij, maar mijn voorkeur gaat toch naar de thunderking, ze knallen harder en vind het wel grappig dat er dan 2 lichtkogeltjes uitkomen. :cool:

Flodder

Registered User
ik vind de king of tunder wel wat hebben
geven een mooie knale met een stuk of 6 licht kogeld die er uit komen
hier een foto

extreme bang

Registered User
voor mij is het de vrij onbekende big thunder van devil serie. geeft eerst een harde knal voor het opstijgen, en dan een harde knal voor de ontploffing zelf. er komen dan 4 volle, dikke kometen uit die in 4 richtingen uit elkaar knallen. zeg maar dik 3 meter breed. ook de asian thunders zijn mooi, maar wel minder dan de big thunders. hieronder een link van een winkel die ze verkoopt, maar de prijzen zijn hier best duur, ik betaalde maar 3,50 voor een doosje van 6 stuks.
http://www.cafferata.nl/Cafferata2/devil5.htm
hierzo nog even een foto van deze mortiertjes.

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
*offtopic*
heb je wellicht wat meer info over die devil serie? nog nooit van gehoord namelijk.
*ontopic*

extreme bang

Registered User
*offtopic*
heb je wellicht wat meer info over die devil serie? nog nooit van gehoord namelijk.
*ontopic*
oftoppic:

het is een serie die al sinds een paar jaar bestaat. het bestaat eigenlijk alleen uit wat klein vuurwerk, dat door cafferata zelf is gemaakt als ik het goed heb, maar waar ik mijn vuurwerkkoop, zoals bij de plantenhal in zuidland, bieden dezelfde producten aan,alleen dan een stuk goedkoper. het zijn ook eigenlijk de producten van cafferata, omdat er op de verpakking staat dat ze van hun zijn. de producten die ze dan verkopen van dat merk, ben ik aardig van over te spreken (het geen wat ik dan zelf heb gehad) die bijtjes bijv. 10 stuks voor maar 0,60! en ze geven 2 kleuren en stijgen goed op. de grondbloem met knal is in ieder geval een super aanrader, leuke tol, en dan met een harde knal, ik denk zeker wel net zo hard als een widowmaker.
als je meer wilt weten. pm me dan maar.

P

poziloc

Guest
Ik heb nog steeds het idee, dat het om de knal gaat en niet om het effect!
Zie topic titel mooiste legale mortier

Bovenaan