Mooiste Cakes 2013-2014

Gertjanberg

Registered User
Kruitsnuivers, welke cake(s) vonden jullie de beste?

Mijn top 5
- Spinning Tail To Multicolor van ZEN, wat een prachtige bak was dit zeg, ook het doorlontsysteem is goed makkelijk.
- Big Momma van Lesli, lijkt me bekend.
- Cruelty, prachtige salvo's met gouden willows en heldere tips.
- Red Heat, prachtige blinkers die bijna tot op de grond kwamen.
- De Nachtpracht, Immortal Gold, King Cobra, 6 Elements, Hitman, Blinking Energy en zo zijn er nog wel meer!

Het was weer een fantastisch O&N:lub:

Scav

Registered User
Zena revolution, unukulai, titanium vulcano's, large tank, freestyle triple madness

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Koetje

Registered User
In willekeurige volgorde:

Whistle Blower
Shaft
King Cobra
Secret Temptation (heerlijke opbouwende ramknalbak, top)
Screaming Salute
Zena Mayhem (spinner cake echt te gruwelijk, mooiste spinners die ik ooit in Nederlands consumentenvuurwerk heb gezien)
Alcatraz
Mega Maxi
Splitonium

painkiller

Registered User
Mijn Toppers:

New Moon - Royal
Golden power - Royal
Four dragons (Big Momma) - Lesli
Salute cake 1 - Schuurmans
Aftershock Thunder - Hardix
Cross - MX
Mythos - Lesli

JW31 - Jorge, beste fluitbak ooit!
Hydra's - Zena be
Weco/bugano fonteinen - Salon Roger

Cryptonite

Registered User
New Moon - Enorm dikke waaier met grote cracklingboeketten
4 Seasons - Pure rambak met grote en mooie effecten, vooral cake A is prachtig
Hoogmoed 2013 - Het palmeffectje vind ik eigenlijk wel een goede toevoeging, naast de staarten die de hele straat verlichten wordt de lucht ook nog eens verlicht door de effecten
Kwaaie Knaller - Gratis gekregen in Eemnes, erg klein potje maar er komt een hoop uit!
Gate of Heaven 1 - Klein potje met een kleine prijs, maar de effecten zijn prima
Stars over Paris 2013 - Tegelijk geschoten met een 2011 versie, waarbij er toch wel te zien is dat de nieuwe versie grotere boeketten heeft
Blauwtje - Erg grote boeketten met een mooie kleurencombinatie
Rude Awakening - Een goudcake zoals een goudcake hoort te zijn, grote boeketten met heldere tips
Red Heat - Erg subtiel maar de blinkers zijn ZO goed!
Hitmen - Mooie kleuren en een leuke mixcake, het fluitsalvo is erg goed maar het fish-effect mogen ze er van mij uit halen
Secret Salute 2012 - Net zoals vorig jaar een goede knalcake. Knalt hard en de crackling is een goede toevoeging
Royal Bonsai - Erg mooie kleuren en een harde burst, deed het goed tussen de rest van mn cakes die voornamelijk goud waren
Midnight Mania - Net als de Rude Awakening heeft deze grote boeketten maar ook verschillende gouden boeketten en het finale salvo is erg groot

Al met al een hoop toppers gehad dus :hehe!:

FR1908

Registered User
Edje (erg mooie en snelle waaier met prachtige whirling effecten, had een broertje van de Jaloers kunnen zijn), New Moon, Kylin (mooie kwaliteit spinners net rood boeket), Shockwave 2 en 4 (loeiharde burst + groot boeket)

Robin84

Registered User
Voor mij waren de Brocade Willow Tip van Zena en de cakes van de Zena Cakebox (vooral de laatste) en Zena Triumpf echte toppers.

Groetjes,

Robin

MichelAngelo

Registered User
Kylin - Pangu. Prachtige spinners
White Tiger - Pangu, veel heldere kleuren tussen de gouden boeketten
Killer Instinct - Rubro, prachtige heldere groen/rood combinatie
Alcatraz - Wolff, goud, goud en goud
Red Heat - Wolff, fantastische blinkers

DioR

Registered User
Big Momma (Lesli) Stak er met kop en schouders boven uit
Splitonium (Lesli) Super heldere kleuren
Imperial Blink (Broekhoff) Is al wat langer uit maar nog niet meegemaakt. Is een top blink cake
White Horse 50K (Katan) Voor een NL rol een erg goede rol
Kremlin (Lesli)

Onderstaande cakes waren voor mij gewoon goed, maar niet de mooiste. Misschien omdat ik er meer van had verwacht:

Pamela (Lesli)
Fish Bowl (ZEN)
White Thunder (Wolff)
Daydream (Lesli)
Cruelty (Wolff)

Als ik alles samenvat heeft Lesli dit jaar voor mij de beste cakes in huis gehad.

chromeeh

Registered User
New Moon (Royal) deed het ook erg erg lekker
En uiteraard de Big Momma :)

Als topper toch wel de single shots van Double Dutch (ja I know, geen cake, maar toch)
Nondedju wat donderen die zeg... Had 3 rekjes vol van deze...

Helaas is m'n cam op de een of andere manier in de war geraakt, waardoor ik helaas geen beelden heb van de singleshots :crying::crying::crying:

joszie

Zilveren Member
1) de zenboxen.
Rammen rammen rammen. En geen moeilijk gedoe met die Lonten

2) Z-35 pijlen. Wauw!!

3) zena mayhem

4) wacky wistler ( wat een tempo)

5) buurtassortiment

Bovenaan