Mooiste cakes 2011-2012

D

Deleted member 17038

Guest
Ok, ik denk dat ik het weet. Ik maak een top 5

1. Woede.
Prachtcake om mee af te sluiten. En ook alleen maar om mee af te sluiten. De rest van mijn show viel met vele WOWs yeahs yoos en woees een beetje in het niets na deze knoeperd van een cake.

2. Panter.
Word inmiddels een klassieker die niet mag ontbreken. Ik heb weer mooie oohs en aahs gehoord achter me.

3. De cakes uit het 4 space pakket.
Vanwege een vrij gunstige prijs, lekker harde knallen en goede effect combinaties. Ik heb liever 1 pot uit het 4 space pakket dan 1 sniper of 1 the cube en zo kan ik nog wel wat cakes bedenken.

4. Tequila.
Omdat de jellyfish zo mooi zijn en lang duren, niet veel mensen de cake hebben of kennen, en daarom veel bekijks trekt.

5. Splitting Comets
Mooi heldere crossettes. Een cake waar mensen nog naar kwamen vragen omdat ze zoiets nog niet eerder hadden gezien. Voor mij komt deze cake er vanaf nu ieder jaar weer bij x2.

Niet in de top 5 maar wel het noemen waard: Bastille en Monsoon. Omdat de prijs gunstig is en ook deze cakes de nodige oohs en aahs ten gehore brachten, hoop ik deze cakes er de komende jaarwisseling er ook weer bij te hebben.

dutchguy1975

Registered User
Big Gold Crystal, ook de duurste legale cake die ik ooit heb gekocht, 179 euro (144 schots).

Vind wel dat tussen de 4 segementen er een iets te lange pauze zat, en het het helemaal af geweest met een paar salutes op het einde. Maar verder superrrrr

2005Fast

Registered User
De serie misgraad, draco en hydra zijn echte toppers en makkelijk door te verbinden de hele buurt is er voor uit gelopen.
Erg grote boeket!

PyroPlop32

Registered User
we hebben zoveel gezien en geschoten dit jaar, het nederlandse spul wat we hadden was allemaal wel top !

Big Gold Crystal, doet niet onder voor een goed profblok timing was perfect als je de lonten heel kort langs elkaar laat lopen.
mooie kleuren, veel variatie, goede effecten !

Rock The Show van masterline, fan shape gouden blinkers met palmen, zeer harde burst, niet goedkoop ( adviesprijs €50 per stuk ) maar je krijgt er wel wat voor. per 2 schieten en je hebt zeker een mooi beeld !

Vuurwerk met een kroon, zeer mooie cake voor weinig geld

Mayday, lekkere chaos met goede effecten en een leuk geluid erin !

Mega mini, de verassing van het jaar, wat een kickuh ding voor niet al teveel geld !

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
Puur kijkend naar kwaliteit en niet naar de prijs:

Gold comet to colour van Cafferata (staat eigenlijk op eenzame hoogte in Ned op dit moment)
beautiful guilin van Zena
Hydra A
troubleshooter v Lesli

bluebear

Registered User
wave willow van broekhoff was erg mooi, helemaal te gek met 8 tegelijk en 3 brocade pines.
de wonderfull heaven was al eerder zeer goed bevallen maar was per 2 ook te gek.
verder beviel de z05 serie erg goed vooral de prijs/kwaliteit.
glorius was ook goed, stak hem eind van de middag af en er kwamen mooie cracklingmijnen uit, de fluit was wat minder maar dat kun je verwachten voor zo'n prijsje.
verder was de spacecraft erg sierlijk, zou hem zeker eens nemen als je budget het toelaat.
de wasp blijft gewoon een topper waar je iedereen mee verrast.

D

Deleted member 17038

Guest
Puur kijkend naar kwaliteit en niet naar de prijs:

Gold comet to colour van Cafferata (staat eigenlijk op eenzame hoogte in Ned op dit moment)
beautiful guilin van Zena
Hydra A
troubleshooter v Lesli

De gold comet to colour kan ik me goed voorstellen, ik was er tijdens de battle in Breda erg van onder de indruk en hoop deze ook af te steken komende jaarwisseling. Alleen de prijs.. 2 tientjes minder en het is een regelrechte aanrader!

elmo

FPM Moderator
De topper was de MonsterJam van Lesli.

Voor de rest,secret salute en de Heavy Legend serie Rubro waren zeker ook erg mooi.

D

Deleted member 17038

Guest
Moet je eind van het jaar bij vd Horst in Breda bestellen met een groepje, kun je hem -43 % krijgen...;)
Breda is een eind weg, maar als Cees een collectie heeft met veel van wat ik wil dan zal ik er zeker naar gaan kijken. (of direct bestellen tijdens de battle (als die weer komt)) dankjewel!

bridge

Bronzen Member
Breda is een eind weg, maar als Cees een collectie heeft met veel van wat ik wil dan zal ik er zeker naar gaan kijken. (of direct bestellen tijdens de battle (als die weer komt)) dankjewel!

Die battle komt er weer (vers nws!) alleen cees heeft alleen niet zoveel hoor. Alleen maar Wolff, Rubro, Cafferata, Royal en Bonfire......:hehe!:

Bovenaan