Allemaal leuk en aardig dat sommige mensen in de natuurlijk unieke keuken van onze vrienden van Vaccaluzzo kunnen kijken, maar ik heb onderhand wel het idee dat de objectiviteit daar niet goed aan doet. Tuurlijk was het een goede show met ongetwijfeld de beste produkten. Toch vond ik hun show niet zo super als Toon, Jack en Tronetti. Het was allemaal een beetje zo van kijk ons eens allemaal alles perfect doen; geen emotie, geen verrassing. Ook het thema was ver te zoeken in de show. Tuurlijk zijn dit allemaal dingen van 'ondergeschikt belang' . Persoonlijk vond ik de show van Morsani, die vorig jaar de Gouden Jupiter won bv toch net een stukje beter, evenals de show van Luso dit jaar.
Soms kan ik je niet helemaal volgen Rick.. Maar ja over smaak valt niet te twisten.
Als je het dan toch over uitpakken heb, en totaal over de top hebt .. Pak dan de show gisteren van Pyovision Atlas. Met liefst 7500 cues wilde hun even laten zien "wat ze kunnen". Dat vond ik pas saai.. vaak een herhaling van zetten, voorspelbaar.. en heel vaak dezelfde singleshots en bommen. Relatief veel fouten, verder een overdosis aan (soms slechte) Chinese farfalles was er in de show verwerkt. Verder soms rond uit slechte bommen. ik vond deze show nu dus saai.
Cue aantallen zegt dus maar weinig, Vaccalluzzo gebruikte er "slechts" 3000