Montreal 2010 "L'International des Feux Loto-Québec" by Göteborgs FyrverkeriFabrik

mickeyzegtboem

Registered User
Göteborg heeft weer een nieuwe video online gezet, ditmaal van hun deelname aan het festival van montreal.
Een show om even stil van te worden naar mijn mening!

Tony

Administrator
Medewerker
Echt 30 minuten van begin tot eind super strak geschoten. Echt niet normaal.
Hij kent ze producten van binnen en buiten en dat zie je gewoon terug in de show, daarbij is hij heel goed in het mixen van de muziek. Kom er soms maar eens op. Het enige waardoor hij niet zou kunnen gaan winnen is het gemis van een emotioneel klassiek stukkie muziek. Dat blijft de mensen het meest bij. Maar het zou ook niet passen in zijn thema want het was een ode aan de DJ.

Geweldig dat ze ook al hun shows zelf filmen. Zo hoeven we niets te missen.

elmo

FPM Moderator
Dit zijn de nummers waarop er geschoten wordt.

Dancing Queen - ABBA
Play that Funky Music – Wild Cherry
September – Earth, Wind & Fire
Hot Stuff – Donna Summers
Disco Inferno – The Tramps
YMCA - Village People
I’ll Find My Way Home – Jon & Vangelis
Thriller – Michael Jackson
Billie Jean – Michael Jackson
Bad – Michael Jackson
Suerte – Shakira
Conga – Gloria Estefan
La Bamba – Antonia Rodrigues
Samba de Janeiro – Bellini
True Colors – Cyndi Lauper
Gonna Make You Sweat - C & C Music Factory
Sing Hallelujah - Dr Alban
Rhythm is a Dancer – Snap
Sandstorm – Darude
Ella Elle l’a - Kate Ryan

gietjo

Registered User
Dit is echt fenomenaal.Ik vindt het Michael jackson(13:20) gedeelte briljant!!!!

Laatst bewerkt:

shadow13

Registered User
Ik had in de eerdere thread over deze film ook al gezegt dat de heren weer een waanzinnige timing laten zien en met prachtige produkten hier een weergaloze show van hebben gemaakt. Naar mijn mening is dit niet ver van perfectie af,daarom is het merkwaardig dat goteborg in de tussenstand vorige week derde stond.Zouden er werkelijk 2 bedrijven daar geschoten hebben die dit overtreffen?Dan wil ik daar de filmpjes ook wel van zien hehe

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Die show van Goteborgs. Pfff wat moet je daar nou over zeggen.

-Wat een bedrijf
-Gaat toch nergens over
-Wat een produkten
-Wat een kleuren
-Wat een zieke timing.

Ik hoop hun ooit nog live te zien en dan zo een show te zien te krijgen.

Heel bijzonder een dikke 10!

Michel_G

Zilveren Member
Tja, weinig toe te voegen aan alle opmerkingen/complimenten die al gemaakt zijn over Göteborg. Show is gewoon bizar goed. Prachtig om te zien hoe ver de show tot in de perfectie uitgewerkt is, wat betreft keuze van nummers, keuze van effecten/kleuren bij de nummers en de absurde timing! En een half uur gewoon (vrijwel) helemaal strak geschoten...... Heel veel respect voor een bedrijf wat zo'n strakke show neer kan zetten!

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Deze show is echt bizar goed op muziek geschoten, gewoon echt niet normaal hoe goed dit bedrijf dit kan.:surprised::wink:

@ Vonk, als je Goteborg live wilt meemaken, dan zou ik zeggen kom 27 augustus naar Knokk-Heist.:smiling:

GMP82

Zilveren Member
Holy Freakin' Shippies! Onbegrijpelijk dat dit topic nog maar zo weinig replies heeft.

Ja ik ben me er van bewust dat ik een 3 jaar oud topic kick, maar nondeju wat een ongelofelijk goeie pyromusical!

A must see!

Bovenaan