Nieuw 2025 Missile 1.000

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Missle 1000.jpg
Meer informatie over de Missile 1.000:
Importeur:
World’s Toughest Fireworks
Collectie: Red Dragon
Artikelnummer: 6095
Online Prijs: € 79,99
Netto kruitgewicht: 450 gram
Aantal schoten: 1000
Kaliber: mm
Tijdsduur: 80 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht: - gram
Karton eenheid: -
Effect beschrijving:
Een lawine van gillende schoten. De Missile 1.000 vuurt razendsnel 1000 fluiters af en laat de hele buurt opkijken.

Tony

Administrator
Medewerker
Blijft een goud artikel.
Helaas aan de prijs maar volgens mij zijn deze producten nooit echt goedkoop geweest.
Was de eerste van breeschoten ook niet rond de 60 euro? Het eerste jaar van de 500grams..?

Schuim

Moderator
Medewerker
Ja, ik schrik er persoonlijk ook niet zo van, kan me niet anders heugen dan dat deze bakken erg prijzig waren.
De chinees die ze allemaal stuk voor stuk in het kartonnetje drukt is ook duurder geworden :)

rodepo

Registered User
ik hoop alleen dat de kartonnen buisjes wat verbeterd zijn. de eerste fluiters met karton gingen bij mij alle kanten op behalve goed omhoog. ik ben benieuwd naar het filmpje.

Juul

Moderator
Medewerker
Tig jaar terug van ProLine was ook rond de 50 a 60 euro.
Al zal ik persoonlijk niet zo snel nemen, vind ik de prijs nog niet eens zo heel gek.

firewire

Registered User
Ik heb de BVD Mantronix ff gegoogled:
1024sh In 2006 á € 75,-

Deze nwe 1000sh van WTF is dus een koopje en kan direct door naar het Koopjes jagen Topic….

Z@P

Registered User
ik had altijd de daytona van wolff, toppertje was dat . Had al lang geen fluitbak meer gehad en dacht dat ze van de markt waren, had een tip gekregen afgelopen jaarwisseling voor de missile 300. Zelfde serie als deze. Voor 23 euro gekocht. Nou die stelde niet teleur, ramde er alles in 6 seconde uit, echt even hele dikke chaos, had ik niet verwacht, stond er wel ff van te kijken. Als deze ook zo presteert en je vind hem voor iets goedkoper dan echt een topper, zou ik meteen aanraden. Als hij toch 80sec duurt dan lijkt me dst te saai worden.

Heb er een filmpje van, plaats ik binnenkort wel.

Laatst bewerkt:
Bovenaan