Mini Spanish Cracker

Sateetje

Registered User
Ik zag afgelopen vrijdag dat er naast de Spanish Cracker (en Spanish Cracker Special) ook nog de Mini Spanish Cracker bestaat.

60 stuks voor iets meer dan 13 euro. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, is het iets? Ik heb voor de zekerheid toch maar 2 doosjes Specials gehaald i.p.v. de Mini's.

SilverDragon

Registered User
De corsair knalt veel en veel beter dan deze SC mini,
dus het was volgens mij dan ook een goede keuze van die Specials ;)

Je kan trouwens ook beter de pirat special kopen dan deze,
behalve als je iets hebt tegen de strijkkop, maar ja,
gebeurt niet vaak :p

ajax4life

Registered User
De mini SP dat die had je beter niet kunnen kopen :p Die zijn ong net zo hard dan een widowmaker maar dan een veel fellere knal dus niet zo goed.....

firewall

Registered User
ik persoonlijk vand dat je zelfs nog beter de mini's kan kopen dan de normale spanish crackers waarvan er 30 in een pak zitten

de mini's knallen even hard als de normale en soms vind ik ze zelfs wel harder ook is het zo dat de normale af en toe weigeren... vooral als je ze weggooid dan komen ze te hard op de grond ofzo (nee ik gooi \niet zo hard mogelijk met die dingen op de grond maar gewoon een metertje of 3 weg)

Sateetje

Registered User
Nu we het toch over die Spanish Crackers hebben...

Zit er veel verschil tussen de Special (12 in een bruin doosje) en de gewone (ik meen een blauw doosje en een euro goedkoper)?

firewall

Registered User
special gaat harder...

spanish cracker = 1,2 gr.
mini spanish cracker = 1 gr.
special spanish cracker = 2 gr.

ik weet niet of dit nog klopt... maar zo was het iig in sept. 2004

zink901

Registered User
Er zijn nu in ieder geval Spanish Crackers die per 12 verpakt zijn, voor 7,50. Maar ook andere (grotere vlinders zonder tekst) die per 12 en per 30 zijn verpakt, ik weet alleen nog steeds niet hoe deze heten. Beiden bevatten ze 2,0 gram.

BIATCH!!!

Registered User
die mini's gaan miss wel even hard als een normale sp hoor ik had een normale sp en een min afgestoken]:) en gingen allebei ong. even hard dus koop die mini's volgende x maar beter wel hoor!:7 :p ;) :* :p

Saminem

Registered User
mini Spanish Cracker is 60 voor 13 euro.
Spanish Cracker is 30 (?) voor ..
Spanish Cracker Special is 12 voor ..

PM me maar als dit niet mag. Vermeld a.u.b ook erbij welke winkel. Ik ga namelijk naar Alpeco.. thnx;)

nickskuhh-hmd

Registered User
Goeie keus de pirat special's die gaan veel harder :)
De vlindertjes gaan iets harder als een gewone pirat strijker.
Je ziet wel een leuke flits maar daar is het ook mee gedaan.
Pirat special is goedkoper en gaat veel harder.

Heb het allebij bij Harry Loots gehaald dus spreek uit ervaring.

Laatst bewerkt:

crazy selco

Registered User
hallo,

knallen de mini vlinders (sp) harder dan een nitraat?
of zijn ze net zo hard als de normale zwarte widdowmakers?
of ongeveer even hard?
zijn ze echtom aan te raden?

alvast bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:

PatroontjeNL

Registered User
De spanish crackers die per 12 verpakt zijn, dat zijn niet de mini's maar de normale Spanish Crackers van Bonbridge en hebben 0.8gr Flashpowder. De mini's die zijn volgens mij nog zachter dan deze

kvd188

Registered User
Maar ik koop mijn vuurwerk nu ook bij alpeco, mar welke gaan nou harder, de big spanish cracker of de spanish cracker

[adminbreak] Hou eens op met dat knal vergelijken.
Je kunt toch logisch nadenken.
Dan weet je dat de spanisch cracker die het meeste gram kruit bevat, harder zal knallen, dan de gene met het minst aantal gram kruit [/adminbreak]

Laatst bewerkt door een moderator:

Michaï

Registered User
De spanish crackers die per 12 verpakt zijn, dat zijn niet de mini's maar de normale Spanish Crackers van Bonbridge en hebben 0.8gr Flashpowder. De mini's die zijn volgens mij nog zachter dan deze
spanish cracker = 1,2 gr.
mini spanish cracker = 1 gr.
special spanish cracker = 2 gr.

Er zijn nu in ieder geval Spanish Crackers die per 12 verpakt zijn, voor 7,50. Maar ook andere (grotere vlinders zonder tekst) die per 12 en per 30 zijn verpakt, ik weet alleen nog steeds niet hoe deze heten. Beiden bevatten ze 2,0 gram.

Wat is het nou? Hoeveel gram kruit zit er in de spanish crackers die per 12 in een blauwe doos verpakt zitten?

uullaasszz

Registered User
ik persoonlijk vand dat je zelfs nog beter de mini's kan kopen dan de normale spanish crackers waarvan er 30 in een pak zitten

de mini's knallen even hard als de normale en soms vind ik ze zelfs wel harder ook is het zo dat de normale af en toe weigeren... vooral als je ze weggooid dan komen ze te hard op de grond ofzo (nee ik gooi \niet zo hard mogelijk met die dingen op de grond maar gewoon een metertje of 3 weg)

waar kan je deze dingen dan kopen addres en provincie in belgie graag :bigsmile:dank

Bovenaan