Mine & Salute

FPM ProductBOT

Registered User
5001_Katan_MineandThunder_new_2014_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Mine & Salute[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]5001[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 35,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]9[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Super zware cakebox met 9 extreem grote buizen.
Enorm dikke mine effecten met meerdere uitspattingen in één buis.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 31/08/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Richardus

Registered User
Re: Mine & Salute

KICKUH ding! Valt hier te kopen maar nog niet te bestellen, maar komt als ondersteuning in m'n knalfinale :)

krommenek

Registered User

Ook besteld bij Van Der Veen in Nieuw-Weerdinge. Hier ben ik wel benieuwd naar. Past vast wel ergens in mijn project.

GMP82

Zilveren Member

Ik heb de gok ook genomen en em vandaag besteld.
Zal mooi staan tussen mijn 2 amazones... moeten ze alleen nog mooi op elkaar afgesteld worden.

krommenek

Registered User

http://youtu.be/nf4TUl0HUqI

Film van djhek.

Geschoten op de demo van gisteren, nou ik vind het 1 grote domper...

Grote domper zou ik niet zeggen. Ik vind hem nog steeds wel goed. Geen ti-boeketjes. Ik denk dat de verwachtingen te groot zijn. Het blijft consumenten vuurwerk. Op het filmpje is het ook op 60m afstand gefilmd. Op 6 meter ziet dit er compleet anders uit en in de bouw al helemaal. De finale is wel anders en wat kleiner van formaat. Maar een grote domper nee. Ik heb hem zelf ook en vind hem die 35 euro nog steeds wel waard.

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member

Nou afgaand op dat filmpje krijg ik toch ook wel een dompergevoel, Naja, ze kunnen nog ruim een week drogen, maar dikke ti-salutes zullen het niet gaan worden. Mine ook magerder dan de reeds circulerende film..

Ik blijf hopen, maar vrees dat dit dan toch echt de allerlaatste keer is geweest, dat ik "blind" en/of zuiver gebaseerd op china-films een product bestel.

Richardus

Registered User

Helaas was dit de enige doorlontconnectie die faalde in m'n finale, gvd, maar niet getreurd want daarna nog aangestoken en ik vond 'm níet teleurstellen. Prachtig gouden mine die goed huizenhoog kwam. Breder was leuk geweest maar kán technisch gezien niet. Knallen erboven vielen me nog best mee voor die 1 gr. burst. Innovatiefste product van het jaar en goed uitgevoerd. O ja, de finale is wel stuk magerder dan op het eerste filmpje. Doe dan geen finale maar nog een mine/salute. Maar goed, dat ze die 3 boeketten uit één 50gr. tube krijgen is ook al weer bijzonder.

GMP82

Zilveren Member

Hij was absoluut mooi, maar de mines vielen geheel weg tegen die van de Amazon van MX. Maar goed, die heeft nog meer buizen voor één mine.

Bomber68

Registered User

Zoals hierboven al genoemd een mooi ding. Maar ook een beetje futloos. Mines verwaaide redelijk snel, salute of thunder stelde ook niet heel veel voor. Op zelfde avond Down Under ook afgestoken. Wat een heerlijke cake is dat dan (om even te vergelijken). Maar was leuk deze ff geprobeerd te hebben.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Leuk product voor in de vooravond!
De knallen zijn niet zo hard, maar dat stoorde me niet.

Bovenaan