Milk!

DarkSoul

Registered User
NIEUW in 2009: Milk!

De melkbus is terug! Na een prachtige fontein met chrysanthemum en crackling effecten in de kleuren rood en groen wordt de dorst pas echt gelest met de 13 schots cake. Rode, groene en paarse dahlia's worden gemixt met witte flowereffecten. Daar is carbid niets bij!

Brandtijd: 44 sec.
Hoogte: 25,0 m.
Prijs: € 59,95

Foto nog niet beschikbaar.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb dit filmpje niet gemaakt want ik hoorde Niels wel Melkbus roepen maar ik kon er niks over vinden in onze PD. We gaan zorgen dat we hem krijgen en morgen maak ik direct de film.

DarkSoul

Registered User
Jaja, hier is ie dan! De film van Milk! tijdens de demo in Ede:

Viel niet mee met filmen/zoomen tijdens de fontein, met dat publiek ervoor. Maar hier zal je het mee moeten doen :rolleyes:

Een errug vreemd product. Lesli heeft hiermee aan lopen kl0ten volgens mij. Het valt niet in een product lijn. Er is geen normale foto van. Hij is zwáár overpriced. De naam is totaal niet in de huisstijl. Combinatie fontein vs. multishot is volkomen FAIL.

Eerst krijg je een fontain ter waarde van €5,-. Daarna komen er wat mooie schoten ter waarde van €20,-. En dat totaalplaatje kost €60,-. Logisch toch! :huh:
De multishot cake is best mooi. Er zitten best wel leuke effecten bij. Maar de fontein is drie keer niks. En dan die prijs...nee, onbegrijpelijk, ondoorgrondelijk.

Laatst bewerkt:

Jean Cross

Registered User
Vindt het ook geen topper en zoals je al zegt DarkSoul, past het niet in de algehele Lesli lijn.

Ik denk dat ze geprobeerd hebben een soort van El Nino na te maken, maar helaas... deze ziet er uit als het kleine broertje ervan, alleen dan 4x zo duur... haha.. leuk geprobeerd, maar het is um niet geworden..

Quadriffis

Registered User
Wat een aanfluiting dit... hoe mis kun je een plank slaan!!! Je zou hem maar kopen uit onwetendheid... niet goed geld terug zou hier wel op zijn plaats zijn :)

Bovenaan