Mijn Vuurwerklijstje voor 2013 - 2014.

painkiller

Registered User
Hey Roykuh,
Mooie lijst maar waar ga je alles halen? Als ik me niet vergis kom je uit het zuiden toch?

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk 4

Roykuh25*

Registered User
Re: Mijn Vuurwerlijstje voor 2013 - 2014.

Hey Roykuh,
Mooie lijst maar waar ga je alles halen? Als ik me niet vergis kom je uit het zuiden toch?

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk 4

Hej painkiller ,

Ja ik kom uit het zuiden , en waar weet ik nog niet precies :p , Dit word wel de collectie voor 2013 - 2014 iig!

ThunderBall

Registered User
Re: Mijn Vuurwerlijstje voor 2013 - 2014.

Zo da's een knap lijstje, allemaal losse potten, geen enkele doorlontbox en 2x het buurtass. van Rubro, zo ie zo ver uit het meest van Rubro, dat wordt wel wat.

Gèèn Delicious Thunder van Rubro?

ThunderBall

Registered User
Daar ga je geen spijt van krijgen, ik had ze vorig jaar en ook dit jaar zal ik ze weer nemen, vooral die finale versie is geweldig. :hehe!:

Roykuh25*

Registered User
Heeft iemand nog tips welke dingen ik zou kunnen samen schieten en misschien nog een tip dat ik wat anders kan kiezen voor een bepaald product?

Alles is welkom!

B.v.d.

IloveRubro

Registered User
Leuke lijst en veel van Rubro. Heb je de laaste producten gezien van hun, ik had daar wel wat van verwacht in je lijst.

Veel stook plezier!!! :hehe!:

Roykuh25*

Registered User
Zou ik de Event Cake No.1 , Inglorious Bastard , Pamela en de Falcon wegdoen , en een Event Immortal Gold 100 Shots ervoor pakken? Of de Garden Of Eden van Royal?

Graag reacties hierop! Danku!

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Heb je al eens naar de Raptor, Razor en Triple Treasure gekeken van Rubro? Deze worden gewoon met korting verkocht en zijn dus binnenkort ergens te scoren met 30% korting ;). Dit geldt ook voor de big momma van Lesli trouwens

Roykuh25*

Registered User
Heb je al eens naar de Raptor, Razor en Triple Treasure gekeken van Rubro? Deze worden gewoon met korting verkocht en zijn dus binnenkort ergens te scoren met 30% korting ;). Dit geldt ook voor de big momma van Lesli trouwens

Ja oke , maar zou ik dit doen? Die 4 cakes verruilen voor de Immortal?

Bovenaan