mijn vuurrwerk lijst

RemcoS

Registered User
Meestal, bijna elk jaar koop ik toch weer meer dan ik in eerste instantie wil kopen voor oud en nieuw, en elk jaar laat ik menig straat genoot weer versteld van wat ik weer afsteek met oud en nieuw

Voor dit jaar is dit mijn lijst

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/28504

Tevens heb ik afgelopen jaar al een schietkist met electrische ontstekers gekocht en nog ongeveer 20 meter langzaam en snel visco liggen :D

Nog ff wachten en dan mag het allemaal de lucht in

btw. let niet op de prijzen want dat heb ik er lang niet voor betaald ;)

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Zo, dat is een behoorlijk epische lijst! Ik neem aan dat je flink wat korting hebt gekregen? Is het ook allemaal voor jou alleen? Of heb je stookmaten?

RemcoS

Registered User
Ik ben al vanaf Juli aan het bestellen, oa. div karton's en veel korting bij goedkoper vuurwerk, en met veel spreiden van de aankopen is het ongeveer de helft van wat hier staat (en dan nog het e.e.a wat ik van vorig jaar overhad wat ook hier op de lijst staat)

Het is de bedoeling dat we het met z'n tweeen gaan opstoken, maar ik wil ook een pallet kaar maken voor 0:15, met als finale 2x immortal gold icm 6x secret salute.

de 15 silver salute's is het begin van het showtje

wat betreft de camera, dat ga ik proberen, maar vaak zijn daar wel palnnen voor maar geen uitwerking, en anders de Iphone

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Mooie lijst man!!! Veel gave producten heb je er tussen zitten. Hoop dat je een camera kan regelen wil de beelden graag zien!!

Bovenaan