Mijn verhaal over vuurwerk

druk_guppie

Registered User
Herkenbaar verhaal rickagovv.

Ik ben 24 jaar bang geweest en niet buiten geweest, en dit jaar word de 3e keer dat ik vuurwerk haal/afsteek.

Alleen dit jaar gaat het wel erg snel, zit nu op bijna 550 euro aan siervuurwerk.

RickGAE

Registered User
Herkenbaar verhaal rickagovv.

Ik ben 24 jaar bang geweest en niet buiten geweest, en dit jaar word de 3e keer dat ik vuurwerk haal/afsteek.

Alleen dit jaar gaat het wel erg snel, zit nu op bijna 550 euro aan siervuurwerk.

Ik was van plan voor 100 euro te halen zit al op 160 :p

Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk

Scav

Registered User
leuke foto's ook, nu weet ik eindelijk wat ik van de truck moet verwachten die ik blind meebesteld heb ;-)

RickGAE

Registered User
Kerstlogo.png

We zitten alweer 13 dagen in december en het is weer koud buiten. Voorlopig lijkt de sneeuw nog ver weg.

Deze week ben ik weer langs twee vuurwerkwinkels geweest, HMK Vuurwerk en nogmaals langs de Vuurwerkgigant. HMK Vuurwerk is een vuurwerkwinkel aan de 1e Wormenseweg in Apeldoorn-zuid. Ze hebben een kleine maar sfeervolle winkel. De showroom staat opgesteld in een aantal vitrines. HMK Vuurwerk verkoopt Cafferata.
Foto’s:
bthc.jpg

iuuu.jpg

sk79.jpg

f77x.jpg

djkw.jpg

bpkn.jpg

En dan gaan we nu verder met de volgende winkel, de Vuurwerkgigant. Bij de Vuurwerkgigant ben ik de vorige keer vergeten foto’s te maken. Vuurwerkgigant is een grote winkel aan de Molenmakershoek in Apeldoorn.
Hier zijn de foto’s:
nwpe.jpg

6mh3.jpg

uyek.jpg

7dkw.jpg

qcmg.jpg

f6l8.jpg

91es.jpg

zumk.jpg

9r1u.jpg

Ook lagen er weer twee folders in de bus:
89v9.jpg