mijn lijste

Ylke

Registered User
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/20396

zie hier mijn definitieve lijst wat besteld is, ik moet er wel bij vertellen dat ik in een winkel werkt waar de gehele lesli collectie wordt verkocht en dat een bevriende dealer mij sponsert met dynasty en crown collection anders kon ik dit niet.

hebben jullie nog suggesties van wat ik er bij moet nemen.

PS, ik doe dit samen met de buren

Ylke

Registered User
hoi larzdebest, we zoeken niet naar meer maar als iemand een suggestie heb dan kunnen we dat in de planning meenemen naar volgend jaar

painkiller

Registered User
OMFG! :weird:
Met hoeveel man gaan jullie stoken??
Ik hoop voor je dat je een dikke jas hebt want dat word een laaaaannngggeeee nacht :bigsmile:

Wolff_freak7

Registered User
als je nog iets erbij wilt nemen,
zou ik persoonlijk voor de silver salut gaan
die kan nooit kwaad.
geweldige lijst trouwens!!
ik denk dat niemand deze lijst zal overtreffen!
su6

Ylke

Registered User
we koppelen een hoop cakes door dat doen we in onze avonduren want overdag staan we in de winkel, painkiller.

sorry, GJM1991 we ebben 2 busjes om het mee te nemen dus geen boedelbak

Quadriffis

Registered User
Wow met zo'n lijst mag je wel direct beginnen als het donker begint te worden!!! vergeet niet te filmen en fotograferen :) kunnen we allemaal meegenieten!!!

Mogen we aannemen dat je alles voor de helft zo'n beetje inkoopt? Ik zou zeker een karton silver salutes toevoegen nog, tenzij je knal natuurlijk niks vindt.

tha-pyromaniac

Registered User
Allemachtig wat een lijst, veel toppers en fantastisch vuurwerk!
Ik wou dat ik van die buren had.
Ik neem aan, dat je een show, gaat schieten?
Ben beniewd naar je collectie foto, haha.

MichelAngelo

Registered User
OMG ik zou ook een stoeltje buiten zetten. Kan je af en toe even uitrusten....

Ben niet zo thuis in de Lesli producten, maar het zal vast prachtig worden. overigens heb ik van de Pyroshopper lijn ook de Take Off.

Van Dynasty kan je nog overwegen: Concerto Rosso (blijft een mooie fluitcake), Silver Salute, Daybreak en Cruise Rockets.

Je moet bij die laatste natuurlijk wel van pijlen houden.

Veel plezier, maar dat zal wel lukken!

bridge

Bronzen Member
als je er nog wat bij neemt zou ik absoluut voor een ander type vuurwerk of ander kaliber gaan, dan wat je nu hebt. Pijlen bijvoorbeeld om wat hoogte en wat meer kaliber te krijgen. Ik zie nu eigenlijk maar een ding en dat zijn een hoop consupotten. Prima natuurlijk mar qua hoogte en kaliber wel eenzijdig.

Ylke

Registered User
ik krijg alles voor de inkoopprijs anders kan ik dit niet en ik zal zeker een collectie foto,s maken als ik alles binnen heb.

antwoord op bridge, ja het zijn een hoop consumenten potten maar als je er twee of drie tegelijk laat gaan is het ook prachtig vandaar de hoeveelheid.

haalde vroeger alles bij alpeco met kvk maar ben gesnapt 3 jaar geleden hoop gekost dus ik houd het bij nederlands vuurwerk

NGB

Registered User
Wow, dat is nou echt een "Lijst".
Zullen ze zeker wel blij met je zijn daar in Reeuwijk of haal je het daar niet.
Ben echt benieuwd als je dat allemaal op de foto/film hebt!

AWG

Registered User
je hebt een mooie LIJST aangelegt.:smile:

wat ik alleen niet snap is dat als je zoveel spullen inkoopt waarom je dan niet een paar extra hypnotized meer koopt, in zijn 1tje voelt ie zich ook zo zielig tussen al dat geweld.:bigsmile:

wens je heel veel succes man.:amuse:

Wolff_freak7

Registered User
wat een ongeloofelijke lijst.
prachtig ik denk dat ik dit nooit in me leven zal krijgen..:p
maarja jij hebt korting he.
maar dan nog.
super lijst.!!

Wolff_freak7

Registered User
wat een ongeloofelijke lijst.
prachtig ik denk dat ik dit nooit in me leven zal krijgen..:p