Mijn lijst

Warlord

Registered User
Toch ook alweer een handvol bestellingen gedaan en getracht het dit jaar wat minder te doen.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/14982

Wat ontbreekt is de Showbox 1 van Vuurwerkmania, die kon ik niet vinden in de database.

Voorheen was ik tijdens de DDDD altijd druk bezig met projecten lonten en vaak ook wel tot laat ermee bezig.
Dit jaar voornamelijk voor doorlontdozen gekozen en wat ik enkel tot project ga omtoveren is een karton Junior Jacks.
Verder nog ff kijken wat ik met die Titanium Thunders van Evolution Fireworks ga doen.

Wel geinig subforum overigens!

WL

D

Deleted member 17038

Guest
Mooie lijst hoor! Die Junior Jacks daar heb ik zelf net een gedeeld kartonnetje van besteld ik ben heel benieuwd hoe die gaan bevallen.
Vond je het moeilijk om tot deze lijst te komen? Het lijkt er op dat je alleen maar voor de hand liggende toppers hebt besteld :hehe!:

Warlord

Registered User
Voor mij ook eerste jaar Junior Jacks dus ik ben benieuwd! Vorig jaar waren het nog Hoogmoedjes maar die vond ik dit jaar te duur.
Of ik het moeilijk vond om tot deze lijst te komen?? Ik vind het moeilijker om toch wat bewuster te bestellen kan ik je zeggen.

Bovenaan