Hierbij dan een foto van mijn collectie. Het is niet bijster veel, maar ja, student hè.
V Volumius Registered User 31 december 2012 #1 Hierbij dan een foto van mijn collectie. Het is niet bijster veel, maar ja, student hè. Laatst bewerkt: 31 december 2012
V Volumius Registered User 31 december 2012 #3 Ja ik plak een link en die werkt niet... [EDIT] gefixt via imageshack. Laatst bewerkt: 31 december 2012
B Bolle Racegek Registered User 31 december 2012 #4 Black Ice. Mooi stukje vuurwerk, jij gaat er hoop plezier aan beleven. Let wel even op hoe je hem neerzet tov kijkpositie BTW, zitten de BLack Ice bij jou in een extra doos? Ik heb ze namelijk nog op de "ouwe" manier. Laatst bewerkt: 31 december 2012
Black Ice. Mooi stukje vuurwerk, jij gaat er hoop plezier aan beleven. Let wel even op hoe je hem neerzet tov kijkpositie BTW, zitten de BLack Ice bij jou in een extra doos? Ik heb ze namelijk nog op de "ouwe" manier.
V Volumius Registered User 31 december 2012 #5 Ja zit een kartonnen doos omheen, Alleen je hem eruit haalt heb je gewoon de cake maar nog wel met hetzelfde label.
Ja zit een kartonnen doos omheen, Alleen je hem eruit haalt heb je gewoon de cake maar nog wel met hetzelfde label.
B Bolle Racegek Registered User 31 december 2012 #6 Okee. Goeie zaak, beschermd het vuurwerk wel beter tijdens transporten wss.