Midgaard A

FPM ProductBOT

Registered User
geen_foto.jpg

[tbl][tr][th]Meer informatie over Midgaard A[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]2107A[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 23[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]450 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]8/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]18[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Poziloc

FPM Hangouderen
Wel apart die willows met yellow tip, overgaand in blauwe sterren. Heb dit nog niet eerder gezien in consumenten cakes.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Single effect. Nice!
Dit is een van de eerste filmpjes die ik zie van de nieuwe cakes, maar dit soort cakes weet ik echt te waarderen.
2 tegelijk afvuren steeds was misschien niet zo slim, want je ziet duidelijk grote tempo-verschillen.

blackpowder

Registered User
Heb de seire gehad. En moet zeggen leuke degelijke cakes maar om nou te zeggen dat er 10 gram meer per tube inzit... nope een midnight delicht of fantasy van bonfirewordks klap qua formaat bouqetten deze er wel uit. ook qua volheid vond ik het wel mee vallen.
tempo van deze cakes is goed te noemen en de reservelont en het doorlonten gaat uitstekend.

magnolia

Registered User
Heb de seire gehad. En moet zeggen leuke degelijke cakes maar om nou te zeggen dat er 10 gram meer per tube inzit... nope een midnight delicht of fantasy van bonfirewordks klap qua formaat bouqetten deze er wel uit. ook qua volheid vond ik het wel mee vallen.
tempo van deze cakes is goed te noemen en de reservelont en het doorlonten gaat uitstekend.

huh ? das appart dat zou je toch niet denken met 10 gram meer

blackpowder

Registered User
Ja vondt ze niet echt spectaculair. van deze cakes zou je tussen de nederlandse cakes niet zeggen dat ze meer inhoud per tube hebben. maarja ik denk omdat ze in belgie pas dit jaar met 500 gram zijn gekomen ze bij original ook moeten kijken om deze cakes te optimaliseren. heeft in nederland ook een paar jaar geduurt voordat de cakes op het nivo zijn zoals ze nu zijn.

Bovenaan