MichelAngelo's wishlist

MichelAngelo

Registered User
Ben de laatste dagen maar weer eens aan het snuffelen wat er moet gaan komen. Afgelopen jaarwisseling is BonFireWorks mij wel bevallen. Kleine potten, maar mooie kleuren en uitwerkingen. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Naast de chains 500 en fenixknalletjes vooral het mooie werk.

Als jullie nog adviezen hebben van "aaaargh die moet je niet nemen!" of "help die mag je niet missen!" dan hoor ik het graag.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/3070

Laatst bewerkt:

MichelAngelo

Registered User
Die Extreme Bang rockets had ik vorig jaar. Prima dingetjes, maar niet super. Dit jaar even niet.
Heb zojuist mijn eerste bestelling bij www.goedkopervuurwerk.nl gedaan. Er zal nog wel wat bijkomen via de nostalgische folder.

Er is alvast bijgekomen:
Outrageous (Bonfireworks
Fire Emblem (Royal)
Howling Wolf (Dynasty) en Snow Drop (Royal)voor mijn zoon

Af:
Ceasar (niet leverbaar)
Light year
Vette Marja
Pinkie Winkie

polleke45

Registered User
Die Extreme Bang rockets had ik vorig jaar. Prima dingetjes, maar niet super. Dit jaar even niet.
Heb zojuist mijn eerste bestelling bij www.goedkopervuurwerk.nl gedaan. Er zal nog wel wat bijkomen via de nostalgische folder.

Er is alvast bijgekomen:
Outrageous (Bonfireworks
Fire Emblem (Royal)
Howling Wolf (Dynasty) en Snow Drop (Royal)voor mijn zoon

Af:
Ceasar (niet leverbaar)
Light year
Vette Marja
Pinkie Winkie

Hoezo heb je de vette marja en light year eraf gehaald?

MichelAngelo

Registered User
Ceasar hadden ze geen voorraad meer van. Of ie nog komt weet ik niet, maar ik kon geen bestelling doorvoeren met de Ceasar in mijn lijst.

De Light year pijlen heb ik er af gehaald omdat de effecten me toch niet overtuigen als ik de filmpjes zie. Heb ze vorig jaar wel gehad en toen vond ik ze wel goed, maar niet beter dan diverse cakes. Als ik me nog bedenk dan bestel ik ze wel na.

Vette Marja is wel apart, maar die had ik eigenlijk bij staan voor mijn zoon. En laat die 'm nou niet echt geweldig vinden... Daarom verwijderd. Een mijn van ca. een tientje vind ik een beetje teveel.

MichelAngelo

Registered User
michelangelo-albums-nieuwjaar-2010-2011-picture3136t-img-0075.jpg

In de winkel toch nog wat wijzigingen;
we mochten wat uitzoeken i.v.m. het wachten op een levering. Dat lieten we ons geen twee keer zegge en daarvoor de Vette Marja toch geprobeerd. Achteraf geen spijt van!
De Fire Emblem was niet leverbaar dus de Daybreak genomen en toch Ceasar meegekregen.
Al met al....ik heb me vermaakt!

Laatst bewerkt:

MichelAngelo

Registered User
God hemel, het is al bijna zover... Ga in ieder geval niet helemaal naar Lopik zoals vorig jaar. Prima zaak daar niet van, maar dit jaar wat dichterbij. De nieuwe vuurwerkwinkel De Knallende Ketel in Almere en Rowy. Keuze genoeg.

Ga wat nieuwe cakes van Dynasty proberen dit jaar en misschien wat Rubro. Uiteraard wat Bonfireworks, alhoewel ik wel benieuwd ben hoe de kwaliteit zal zijn. Lees hier en daar wat mindere berichten. Zou toch verdomde jammer zijn.

Mijn (voorlopige) lijst staat in mijn eerste post.

Bovenaan