Met je hoofd boven een 4 inch buis hangen ?!

kingmokum

Banned
Eindelijk een goede video om mensen te laten zien hoe krachtig dit stuk vuurwerk is, en wat er kan gebeuren bij verkeerd gebruik.

gr

DioR

Registered User
Hmm... Vind dit slecht gefilmd. Erg jammer dat het effect niet in beeld word gebracht.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Hmm... Vind dit slecht gefilmd. Erg jammer dat het effect niet in beeld word gebracht.

Hoezo vind je dit slecht gefilmd? ze hebben toch echt wel duidelijk laten zien wat voor een effect het geeft als je met je hoofd boven een mortier hangt.
En wat bedoel je eigenlijk met "het effect niet in beeld gebracht" bedoel je het effect van de shell soms?

shinji

Moderator
Medewerker
Denk zomaar dat onze macher (dior) iets te lang in de chat is blijven hangen vanmiddag, haha, leuken post

rocketeer

Registered User
Neej met een 3'' kan dit namelijk wel... Mij is vertelt dat alleen met een 4'' je er niet boven kan hangen.

Ik zou als ik jouw was een andere hobby gaan zoeken, punniken voor blinden en slechtzienden lijkt me wel wat voor jouw.
Loop je zeker weten geen risico, hoewel dit met een botte naald gedaan schijnt te worden.

magnolia

Registered User
hoe gruwlijk het ongeval ook is , vindt ik dit een hele duidelijke film .
of je nou met kleine of grote shells werk je moet überhaupt niet met je kop boven een ontstoken stuk vuurwerk staan .
wie denk dat het wel kan is een gevaar voor zich zelf en kan maar beter een de kant of achter het raam gaan staan kijken :cool:

Laatst bewerkt:
Bovenaan