Messier

FPM ProductBOT

Registered User
AB07_Original_BE_Messier_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Messier[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]AB07[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 8,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]16[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]De meest populaire batterij van Zena Vuurwerk Klein maar fijn.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 12/10/2010[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

pretsigaret

Registered User
Had een katron zijn mooie potjes mar voor mij nooit meer.. 3 potte waren om gevalle en schote alle kanten op ook op kinderen die stonden te kijke.. ondank ik de flapjes.eronder had uitgeklap en er een steen op gelegd had.. die druk is te hard als er in salvo wordt geschote stuitert t potje bijna 10 cm van de grond af.. leuke potjes maar ik laat ze voortaan ligge..

Sent from my LG-E610 using Tapatalk

smilli

FPM Filmer
Had een katron zijn mooie potjes mar voor mij nooit meer.. 3 potte waren om gevalle en schote alle kanten op ook op kinderen die stonden te kijke.. ondank ik de flapjes.eronder had uitgeklap en er een steen op gelegd had.. die druk is te hard als er in salvo wordt geschote stuitert t potje bijna 10 cm van de grond af.. leuke potjes maar ik laat ze voortaan ligge..

Sent from my LG-E610 using Tapatalk

Zelf ook jaren geleden meegemaakt dat 3 cakes van deze serie uit elkaar knalde, leuke cakes voor de prijs dat wel.

Bovenaan