mermaid

Michel_G

Zilveren Member
Dit zijn ook producten van Mermaid:

100_0378.JPG

Was de Full Loaded pijl niet van Panda Fireworks en niet van Mermaid ?

Staat trouwens ook niet op de site van Mermaid.

Bunker-Buster

Registered User
Morge!

Ik kan aan de Mermaid BR 20 en BR 30 komen voor €30 per 2.

BR&
BR%2030.jpg

Dit zijn die 8 schots staven in respectievelijk goud en zilver kometen, de 1 is 800 gram, de ander 1000 gram.

Wie kan mij vertellen of dit 1. een goede prijs is 2. zijn er mensen met ervaringen hiermee en 3. is er ergens een filmpje van?

Ik weet dat de prijs per handelaar anders is, laten we die discussie niet voeren, het gaat mij meer om een indicatie/richtlijn.

muchos gracias!

Laatst bewerkt:

trixx

Registered User
Wat is de grote van de tube?
Vind zelf 30 euro nogal erg veel... had vorig jaar in duitsland ook zoiets gehaald, en die waren ook 8 schoten en daar kwamen mooie zilvere kometen uit met een goede en erg mooie zilvere tail, maar die kosten 3 euro (smile)

lars

Registered User
30 euro per 2 is een gangbare prijs ik heb de goud uitvoering voor 15 euri. Ben ook benieuwd, maar het is van mermaid en dat is zeker kwaliteit.

mzzl

lars

Bunker-Buster

Registered User
Heb eindelijk m'n Mermaid spul, zal komende dagen nog wat meer pic's plaatsen:

36 Skud Airstrike
DSCN1858.jpg

Foto van 61 schots versie komt nog + Thunder King en bombenrohr's

Bunker-Buster

Registered User
Weet dat het candles zijn maar vond het onzin om hierover een nw topic te maken in candles terwijl er hier een mermaid topic is. Hierbij 2 foto's van m'n mermaid candles.

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik stond te kijken van de omvang en het gewicht... Die dingen zijn 1.20 mtr lang en 5,5 cm breed

Iets wat ik niet wist maar wel leuk is is dat er in de dop een uitkeping zit. Zodoende kan je de lont naar buiten vouwen, dop er terug op, is die bescherm, en is er geen kans dat de een de ander aansteekt als je ze 1 voor 1 afsteekt. Dop zit er zo los op dat die er direct af knalt.

DSCN1866.jpg

DSCN1867.jpg

2 x goud en 1 x zilver. Komen er nog een paar bij.

Laatst bewerkt:

MjB

Registered User
Bij mijn (legale) dealer wordt nu ook Mermaid verkocht.
De Thunder King (€12.50), de Airstrike (€29.50) en de Woodbox (€32.50).

Schuim

Moderator
Medewerker
Doe ons eens een site en een naam??
Want dit klinkt wel heel interresant.
Is nu ook goed mogelijk in Nederland.

MjB

Registered User
Helaas hebben ze geen site. De winkel heet Enorm-Schutten in zit in Haaksbergen.
Hier onder een foto van de prijslijst die ik net heb opgehaald. Bij de Thunder King staat Full Loaded maar het is toch echt Mermaid, ik heb ze zelf gezien. De Woodbox ziet er ook precies hetzelfde uit als het plaatje uit deze thread.

Ik zag nu net op Vuurwerkpunt wat plaatjes van Full Loaded produkten staan. Ik herinner me nu dat er ook enkele cakes naast de van Mermaid in de vitrine stonden. Dus naast het "nederlandse" Full Loaded ook het deens Full Loaded.
Ook de Gatling Batteri die hier op Vuurwerkpunt, voldoet aan dezelfde omschrijving als die de verkoper gaf en welke in de thread staat.

Laatst bewerkt:

Wizz

Registered User
Ik heb bij een dealer hier in de buurt hetzelfde gezien, hij had er zelfs achter al twee staan als dummy.
Moesten nog worden bestickerd met NL gebruiksaanwijzing, dus ik ga (nog) niet openbaren welke zaak het is.

MjB

Registered User
De produkten (dummy's) die ik heb gezien hadden al kleine stickers met NL gebruiksaanwijzing erop. Voor de rest alle tekst Deens.

Wizz

Registered User
Hier waren het de "red arrow" verpakkingen, kartonkleurig met een klein deens labeltje erop. Maar zeker een dikke aanrader om eens mee te pakken, kleuren van mermaid zijn erg goed vind ik.

AaLsMeEr

Registered User
Heb eindelijk m'n Mermaid spul, zal komende dagen nog wat meer pic's plaatsen:

36 Skud Airstrike
DSCN1858.jpg

Foto van 61 schots versie komt nog + Thunder King en bombenrohr's
zoals ik al eerder vermelde had ik deze ook (airstrike 36 sh.) echt een zeer mooi ding, zoals we ook van mermaid gewend zijn. ook erg leuke finale!!

Bunker-Buster

Registered User
Dit keer heb ik een vraag:

De airstrike 36 skudd heb ik al, kan nu nog aan de 61 schots versie komen. Mijn vraag is: is dit dan gewoon meer schoten van hetzelfde of zit er daadwerkelijk verschil in?

Vorig jaar had ik de Thunder King 36 en 61, en die waren praktisch hetzelfde behalve de finale(die is trouwens bij de TK 61 echt buitengewoon goed).

Mocht iemand het weten hoor ik het graag!

EDIT: ik ben me sinds gisteravond enigszins aan het verdiepen in Scandinavisch spul aangezien dat kwalitatief echt top spul is en ben er achter dat zeker 3 producten van mermaid bij Svea fireworks te krijgen zijn onder een andere naam (zelfde fabrieksnummer en export productcode alleen andere wikkel). Zal vanavond verder uitzoeken, had gisteren geen tijd meer.

Laatst bewerkt:

Bunker-Buster

Registered User
Dat kan kloppen, gisteren gaan kijken "bij het viskraam op de hoek" en de air strike 61 blijkt de thunder king 61....had hij even overheen gekeken! (con) Mijn verontschuldigingen voor het misverstand!

astronaut-pira

Registered User
Vind dit echt een goed merk, had die thunderking 61shots en ook nog een hele grote candle die supermooie willow effecten gaf.En die thunderking is btw een echte aanrader (Y) kocht hem voor uhm 15euro als ik me niet vergis.Maar iig zit een heel lekker tempo in en als de effecten vrijkomen hoor je ook nog is wat lekkere knalle die vervolgd worden door flinke effecten.Dus nogmaals kopen als je iets van dit merk tegen komt.

happy4ever

Registered User
Ik heb gisteren vuurwerk binnen gekregen en heb geprobeerd om hier filmpjes van te vinden, is helaas niet gelukt. kent iemand onderstaande blokken en filmpjes hiervan?

Het hoofdmerk is Nippon Specialserie maar word door Mermaid gemaakt
blok 1: 100 shots BOSATSU 23 Woodbox art. nr. WB10020
Blok 2: 25 shots CHIKARA Air Strike 2530 art. nr. AS 2530
blok 3: 61 shots WUSHU Thunder King 61 art. nr. TK 61
blok 4: 46 shots SAIKO Viftebatteri art. nr. FAN 3530

Als iemand ook nog de prijzen hiervan weet zou helemaal perfect zijn.

Bovenaan