mermaid

Cakey

Registered User
Ziet er allemaal spectaculair uit, maar wat mij opvalt is dat aan heel veel potten de naam "Air Strike" is geplakt, ik heb nu al 3 varianten gezien met dezelfde naam.. :*

Rasco

Registered User
Dat heb je wel met meerdere producten van mermaid, zo heb je ook de thunderking 25, thunderking 49 en de thunderking 61. De naam van de pot blijft gelijk en het nummer staat voor het aantal schots!

Feuerwerk

Registered User
De thunderking is er ook in een 150 shots variant, maar alle thunderking potten hebben andere uitwerkingen sommige zijn mixed (150sh) andere alleen golden willow

trixx

Registered User
Ik heb weer een nieuwe pot van mermaid fireworks binnen gekregen met de naam "Gatling Batteri" en er staat ook een soort code bij namelijk "BRS-04-306-RC-25-075"
Weet iemand hier misschien wat meer over?

Laatst bewerkt:

gantpoplin

Registered User
Ja ik heb deze ook in mijn handen gehad en ik heb de bovenkant er af gehaald, en zo aan de foto te zien is eht dezelfde... Maar er zitten allemaal kleine buisjes in, zoals bij een 10 shots legale romeinse kaars, ik verwacht dus dat er gewoon wat ballen de lucht in worden geschoten, maar in het midden zitten wel een aantal grote buizen, hoeveel inch eb ik niet opgemeten, ik verwacht 0,8" danwel 1". De effect beschrijving staat ook niet op deze pot...is een beetje apart|:(

trixx

Registered User
ik heb hem zelf ook opgemaakt, op de bovenste foto zie je ook dat er plakband op zit:p haha.. maar er zitten inderdaad allemaal kleien buisjes in ja, en in het midden is 0,8"... denken jullie dat het wat is? of niet ?

gantpoplin

Registered User
Nou 0,8" is ook de grote van 200 grams potten in Nederland....het is jammer dat je niet weet hoeveel gram kruit er in zit. Maar aan de kleine buijses te zien zal ik er niet te veel van verwachten, maar misschien is het midden wel een finale...en dat vind ik altijd wel leuk als dat in een pot zit, dus het word afwachten tot de jaarwisseling:p

trixx

Registered User
Wizz zei:
ben ik niet echt met je eens, er zijn zat NL potten met 1" of 1.2" tubes.
Klopt, er zijn inderdaad een hoop 1 / 1,2" 200 gram potte.
Tja ik weet niet precies hoeveel die weeg, ik schat zo'n 5/6 kilo, en over het algemeen is mermaid toch wel een goed merk?!

Wizz

Registered User
trixx zei:
Klopt, er zijn inderdaad een hoop 1 / 1,2" 200 gram potte.
Tja ik weet niet precies hoeveel die weeg, ik schat zo'n 5/6 kilo, en over het algemeen is mermaid toch wel een goed merk?!
ja zekers, had vorig jaar de thunderking 61 shots.
dat is aardig klein kalibertje, schat hem op 20mm.
Viel me niks tegen!

gantpoplin

Registered User
Sorry mensen, had het inderdaad verkeerd, 1"was mij ook nog wel bekend, maar ik heb even Jaco vuurwerk gemaild (ede, tevens professioneel afsteker) en die mailde mij het volgende:

Een enkel schots is max. 2"
Een meervoudig schots. zit tussen de 0,5"- 1,8" in.

Dus weten we iig dat het max. in Nederland op 1,8" ligt;)

Nu weer ontopic! Heb trouwens mermaid gemaild ivm hoeveel PTS er in de aistrike 19 en 25 shots zit...hoop spoedig een antwoord van hen te ontvangen:w

Lidu Rullezzz

Registered User
85 schots blok van mermaid was ERG goed !

hier enkele screenshots:)

0101200612255285sk1.JPG

0101200612271685sk2.JPG

0101200612283385sk3.JPG

gantpoplin

Registered User
Ik had dit jaar van mermaid de airstrike 19s en 25s. Allebei zeer mooie blokken de 19s waren leuke boeketjes en bleven lang hangen. de 25s was zeer mooi steeds een enkel schot en dan na 5 x een ander effect. De laatste 5 schoten ging tegelijk de lucht in met het effect golden crown dat tevens zeer lang bleven hangen! Prachtig!

Jordi

Registered User
De Thunderking 61 shots was zeer mooi, met een lekker tempo. De 49 shots versie viel me wat tegen, heel eentonig en ging te langzaam.

Lidu Rullezzz

Registered User
Thunderking 61 vond ik ook geweldig !!!

Vooral voor de prijs !...ik betaalde dr 24 euro per stuk voor !..

Volgend jaar schaf ik er 4 aan :9

Laatst bewerkt:

dark derrie

Registered User
ik had de bomberohrs van mermaid goud en zilver (erg goed, zeker goud)
36sh. airstrike was gewoon echt goed. (met finale)
de platin pijlen waren ook wel goed

trixx

Registered User
Wat vonden jullie van de Thunder King 150 schots?
weten jullie misschien hoeveel gram er inzit, en heeft iemand er misschien een filmpje van?

Januzzy

Registered User
Dit zijn ook producten van Mermaid:

100_0378.JPG

100_0380.JPG

Vooral die 36 schots doos was erg fraai. Mooie boeketten en de laatste zes schoten werden tegelijk gelanceerd. Echt prachtig!

Bovenaan