mermaid

AaLsMeEr

Registered User
ik betaal 35 euro voor die airstrike 36sh
is toch niet duur en weet niemand hier iets over op de effecten na dan want die zag ik al staan op internet
niemand ervaring?

gantpoplin

Registered User
Wat ik mij afvroeg, dat 85 schots blok, wat is daar het grootste kaliber van??

Daarnaast is hier de uitwerking van dit blok:

effect beschrijving, begint met 2 silveren fontijnen gevolgd door zilveren kometen, daarna rode,blauwe,groene en multicolour peony's. Deze gaan over in rode crossettes en blauwe crysantiums samen met gouden mines, blauwe en zilveren peony's en gouden willows. Daarna de finale met rode crysantiums samen met zilveren vissen en eindigd met een zee van gouden willows tot bijna aan de grond. !:9

Laatst bewerkt:

Rasco

Registered User
Die beschrijving klopt helemaal!
Het kaliber gaan van 0.5 inch naar 0.8 inch, dan naar 1,2 inch, dan zitten er een aantal tubes in van 1 inch, en dan weer 1,2 inch.

AaLsMeEr

Registered User
jah de mermaid airstrike 36sh is ook 5.000gram dus ik vraag me echt af of dit wat is. aan het gewicht ligt het volgens mij niet:p :)

Laatst bewerkt:

Rasco

Registered User
Zal wel 500 gram zijn ipv 5 kilo kruit. Ik denk zelfs dat de airstrike in zn geheel nog nieteens 5 kilo weegt..

gantpoplin

Registered User
Nou 5,5 kilo dan zit er zeker geen 5000 gram kruit in hoor, dan zou alleen de verpakking (500gr) het kruit bij elkaar moeten houden (5kilo in dit geval) lijkt me een beetje sterk... 5000 gram in 36 schots als je al kijkt dat het 85 schots blok 2200 gram kruit bevat dan moet j wel erg grote kalibers hebben op een 36 schots blok.|:(

AaLsMeEr

Registered User
tsjah ik heb hem in mijn handen gehad en hij is zwaar dat kan ik je wel vertellen en ik neem aan dat de site er niet over zou gaan liegen neem ik aan
maar jah of hij nou echt 5kg was
maar heeft niemand hier ervaring mee?

Laatst bewerkt:

Wizz

Registered User
gantpoplin zei:
Nou 5,5 kilo dan zit er zeker geen 5000 gram kruit in hoor, dan zou alleen de verpakking (500gr) het kruit bij elkaar moeten houden (5kilo in dit geval) lijkt me een beetje sterk... 5000 gram in 36 schots als je al kijkt dat het 85 schots blok 2200 gram kruit bevat dan moet j wel erg grote kalibers hebben op een 36 schots blok.|:(
sigh dat beweer ik ook niet. |:(

Rolandos

Registered User
Kan iemand mij vertellen of Exclusive collection JW87 12 shots en de New generation JW69 19 shots goed te doen zijn en wat je daar voor moet betalen?

mid-air

Registered User
0912200516241319 shots mermaid.jpg

Dit zit ook in mijn collectie :)
Maar weet iemand of ik die doppen er van tevoren af moet halen? sommige zitten er namelijk goed strak op en ze hebben volgens mij ook geen ene functie.

mid-air

Registered User
die doppen zitten idd ook op legale potten. Maar aangezien ik die niet heb weet ik niet op ze ook vast zijn geplakt. Hebben die dingen wel een functie? Lijkt me niet |:(

gantpoplin

Registered User
De doppen hebben geen functie, deze kunnen er gewoon afgehaald worden, je zult zien dat daaronder gewoon een buis zit waarin zich de uitwerking bevind. Desalniettemin ziet het er wel mooier uit vind ik...die rode doppen:)

Lidu Rullezzz

Registered User
de gewichten die op de site van mermaid staan, dat is de pot in het geheel !

heeft dus niks met inhoud te maken, wil je die weten zul je ze eventueel kunnen mailen:)

Verwacht niet binnen 1 dag een mail terug, ze zijn niet zo snel daar:p

AaLsMeEr

Registered User
Lidu Rullezzz zei:
de gewichten die op de site van mermaid staan, dat is de pot in het geheel !

heeft dus niks met inhoud te maken, wil je die weten zul je ze eventueel kunnen mailen:)

Verwacht niet binnen 1 dag een mail terug, ze zijn niet zo snel daar:p
heb ik het over kruitinhoud gehad dan

Bovenaan