Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo, eindelijk eens tijd om een verslag te maken van de afhaaldag inclusief collectie foto's.
Uiterard ben ik ook meteen de 29e mijn bestellingen op gaan halen.
Als eerste was TP-Vuurwerkshop aan de beurt. We hadden met de AKH club hier om half 8 smorgens al afgesproken. Nadat PatrickS bij mij was gearriveerd en een bakkie had gedronken zijn we afgereisd naar het mooie Kelpen-Oler. Hier eenmaal aangekomen stonden Pannenkoek, Crackling King, Tristen en RBFireworks ons al op te wachten.
Zoals we gewend zijn stond alles weer nestjes klaar. Helaas had Rubro nog niet alles geleverd en moesten we wat spulletjes ruilen. Uiteraard rammelde de portemonnee weer en ging er weer wat extra's mee naar huis. De extra buit bestond oa. uit een aantal Mi Flaai High, Stinger bees en een Big Momma.
Eenmaal thuis aangekomen even de spulletjes van TP in de garage gezet zodat we plaats hadden voor de geplande trip naar de Oosterburen.
Om een flinke boete te voorkomen in Duitsland hadden we besloten met mijn auto te rijden. We hadden allemaal geen winterbanden en waren, gezien de sneeuwval, wel bang dat hier op werd gecontroleerd. Nadat we de andere auto's in Roermond hadden achtergelaten hebben we ons richting Niederkrüchten verplaatst. Dit is een wat kleinere gemeente, net over de grens bij Roermond, waar nagenoeg alle discounters wel te vinden zijn.
Als eerste was de Center Shop aan de beurt.
Het assortiment bleek hier een beetje tegen te vallen. Ons oog was al wel gevallen op 50mm Single shots en daar hebben we er dan ook een aantal van meegenomen. Dit bleek een goeie keus te zijn geweest want we hebben hier flink van genoten de 31e. Volgend jaar gaan we hier wat volle dozen van proberen te scoren.
De volgende winkel op de route was de Netto.
Deze winkel slaan we volgend jaar over. Het assortiment was karig en de prijzen lagen veel hoger dan bij de andere winkels.
Onderweg naar de Trinkgut kwamen we nog een Edeka tegen.
Dit was een zeer kleine super waar ze geen vuurwerk leken te verkopen. Wat we echter niet hadden gezien was dat de rolcontainer met vuurwerk langs ons stond.
Aangezien het nog niet in de schappen lag, en het er niet zo interessant uitzag zijn we snel doorgereden.
Nu was de Trinkgut aan de beurt.....
Volgens mij hadden we er allemaal spijt van dat we niet meer budget hadden gereserveerd voor de Duitsland trip. Niet alleen is het drank assortiment hier fantastisch maar ook het vuurwerk assortiment was hier erg leuk. Er was een groot aanbod van Panda en ook van Lesli, uiteraard allemaal tegen leuke prijzen.
Lidl en Aldi SUd nu.
Deze winkels zijn natuurlijk het meest bekend bij iedereen en dat was ook te merken. Veel producten waren al op of werden net bijgevuld. Gelukkig hadden we alles te pakken wat we graag wilden hebben en konden we door naar de volgende winkel.
De laatste winkel in het rijtje was de Kodi in Schwalmtal.
Helaas heb ik hier geen foto's meer gemaakt ivm tijdsgebrek.
Het product waar we voor kwamen was de Tanz der Vampire en daar lagen er nog precies genoeg van. Ze hadden er ook 200grams vulkanen van Weco maar deze heb ik laten liggen omdat er al genoeg Bugano's in de kofferbak lagen. Achteraf toch wel een beetje spijt van.
Zoals gezegd hadden we een beetje tijd tekort omdat ik om 13:00 uur weer moest werken. Volgend jaar toch proberen om dit anders te regelen zodat we ook nog bij de Kaufland en Rewe langs kunnen gaan.
Al met al was het toch een geslaagde trip met een volle kofferbak als gevolg.
Een film van de Duitsland trip vind je hier:
Na weer een aantal uurtjes de klok vooruit te kijken Was Ano in Milheeze aan de beurt.
We hadden hier met zn allen een flinke bestelling gedaan en konden deze om 19:00 uur op gaan halen. Gelukkig had pannenkoek zijn klok niet helemaal goed staan waardoor hij er al een uur eerder was om de bestelling te controleren. Dit bleek ook hard nodig te zijn.
Ook Ano had flink wat producten van Rubro en Vuurwerkmania niet geleverd gekregen. Aangezien we allemaal een show gepland hadden moesten we er natuurlijk even flink over brainstormen. Marjan heeft ons hier goed mee geholpen en onder het genot van een frietje en een bak koffie zijn we er toch nog uitgekomen.
Nu snel naar huis om alles in de garage te zetten en vast te beginnen met knopen.
En daar zag het er een paar uur later zo uit:
Ik heb er weer geweldig van genoten en zal hier ook nog wat foto's plaatsen van de dag zelf.
Mooi verslag, ziet er gezellig uit! Leuk om de showroom van TP kelpen weer te zien, zag er ook dit jaar weer verzorgd uit. Ben ook erg benieuwd naar je project! :smiling: