Merijns projecten 2012/2013

painkiller

Registered User
Bij deze mijn projecten van afgelopen jaarwisseling.
Helaas is het van iets te dichtbij gefilmd en vanuit een beetje rare hoek maar wil ze jullie niet onthouden. Volgend jaar zorg ik zelf voor een camera en statief zodat het er wat beter op komt te staan.

Hummer+fluitproject
Projectje met de volgende producten:
2x Schreeuwerige Schreeuwlelijk (Marijn)
2x Tweelingen (Marijn)
2x Psycho Mania (Zena)

Zena Powercakes
De 3 Zena Powercake's doorgelont met als finale de Pyro's delight.

Palletproject
Palletproject met achtereenvolgend:
The Moment (Wolff)
2x Crossing Crossette (Wolff)
Havana (Wolff)
5x Fuego, helaas gingen er maar 3 af. (Wolff)
Event cake 3 (Rubro)
6 Elements (Rubro)
Rock the Show (Rubro)
4 Seasons (Rubro)
2x Falcon (Schuurmans)
4x Secret Salute (Rubro)
6x Hoogmoed (Marijn)

passion fruit

Registered User
Lekker hoor Marijn. Ik heb genoten. Die powercakes van Zena hebben een behoorlijke burst zo te horen. Je pallet project is om te smullen! Petje af. Echt goed overna gedacht; je hebt niet zomaar wat cakes bij elkaar gezet en dat is goed te zien.
Jammer dat de wind wel een beetje roet in het eten heeft gegooid maar daar hebben alle pyros volgens mij wel last van gehad me included.

Booomy

Registered User
Ziet er erg goed uit Merijn. Heerlijk shows!!. Zoals gezegd soms wat stilte tussen maar dat mag de pret niet drukken. Erg mooie filmpjes. Thnx

painkiller

Registered User
Sommige stiltes waren bedoeld andere helaas niet.
De stilte na de havanna komt doordat ik hem heb moeten timen met groene visco aangezien de lont niet te vinden was aan de zijkant van de cake. Ik denk dat hij door het midden loopt en daar ga ik niet aan beginnen.
De pauze na de secret salute was ook zo bedoeld. De hoogmoedjes waren de toegift :smiling:

Dit is voor het eerst dat ik heb doorgelont door de cakes een stukje open te maken en dat is erg goed bevallen. Qua timing kan het eigenlijk niet mis gaan mits de lont goed vastgezet word.

Bovenaan