Merijns lijst voor 2013-2014

GMP82

Zilveren Member
Re: M&M's lijst voor 2013-2014

Veel filmen/vastleggen ;-) mocht je het toch nog es vergeten, kun je het nog eens terugkijken ;-)

tristen

Registered User

Veel filmen/vastleggen ;-) mocht je het toch nog es vergeten, kun je het nog eens terugkijken ;-)

Overdag zal alles wat de moeite waard is gefilm worden avond en nacht waarschijnlijk ook.
Die keus hebben ze zelf ze hebben in ieder geval een camera ter beschikking 's.nachts!

funkie x

Registered User

gave lijst hoor!! veel plezier met het stoken zn allen, want dat is toch wel het mooiste van oud en nieuw! het stoken met medefreaks geeft echt een toevoeging aan oud en nieuw ;-)

passion fruit

Registered User

Mooie lijst hoor Merijn en Mark. Lekker gevarieerd en ook aardig wat mooi spul van Zena en Royal. Inclusief de nieuwe toppers in the making zoals de Golden Power, New Moon en Cross.
Ik ben stiekum ook erg jaloers op de Betelgeuze serie van jullie zeg! Dat wordt genieten geblazen. Veel stookplezier alvast mannen ;)

Fearwind

Registered User

Mooie lijst jongens!! Veel toppers staan erin, gaat voor jullie een mooie dag worden! Veel van de cakes gaan jullie in meervoud schieten?

AWG

Registered User

gaaf lijstje hoor, veel ervan ken ik niet maar volgens mij ga je het wel naar je zin hebben tijdens die 16 uurtjes.:hehe!:

painkiller

Registered User

Bedankt voor de leuke reacties!
Filmen gaat zeker gebeuren, als het goed is hebben we 2 cameras ter beschiking..... Nu nog zorgen dat we het niet vergeten tijdens de kruitstress :happy:

Bijna alle cakes worden in een grote show verwerkt. Alleen de betelgeuze en cakeboxen worden los geschoten.

chrackling king

Registered User

Je hoeft maar een hobby te hebben he, hahaha.
Maar ook de voorbereidingen zullen 1 groot feest worden, we kunnen al niet meer wachten.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties.

AWG

Registered User

als een junk zitten we te wachten op die ene jaarlijkse fiks.
af en toe maar wat cat1 methadon anders trekken we het nauwelijks:hehe!:

painkiller

Registered User

Wegens een wijziging in de plannen zal ik niet met Mark de avond doorbrengen maar dat mag de pret niet drukken!
Er blijft nog genoeg moois over waar ik zeker de avond mee door ga komen en doordat PatrickS ook komt zal er nog wel een bult bij komen.

Dit weekend heb ik ook nog de Big Momma (Four Dragons) besteld en Royals Celebration om het verhaal compleet te maken.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/21358

Booomy

Registered User

Mooie lijst Painkiller. Ben benieuwd naar je reactie's op de boxen die je hebt besteld. Zoals Big Momma, Golden Power, Royals Celebration.

Pancake77

Registered User

Wordt het dan niet "M's lijst voor 2012-2014" :hehe!:

Die koopstop wordt bij jou ook iedere week met voeten getreden, dus breek me de bek niet open :tounge:

painkiller

Registered User
Zo nu er naar alle waarschijnlijkheid niks meer bij gaat komen is het sowtje ook bedacht.
Het gaat er als volgt uit zien:

1 JW31
2 Dutch Thunder opgevoerd
3 Blazing devils W-shape
1 Shaft+
1 Splitonium
2 Freezing Steel V-shape
1 New Moon
2 Stars over Paris
1 Betelgeuze A+G
2 Alcatraz V-shape
1 Rock the show
4 palm cakes
3 king Cobra
3 Fuego W-shape
2 Hypnotised
6 White thunder+
5 Three Lions W-shape

Het enige waar ik nog over twijfel zijn de King cobra's op het einde, ik weet niet of dat deze wel voldoende geweld gaan geven. Mocht er iemand tips hebben hoor ik het graag!

passion fruit

Registered User
Zo nu er naar alle waarschijnlijkheid niks meer bij gaat komen is het sowtje ook bedacht.

Ik vrees dat ik dit toch met een korreltje zout moet nemen Merijn :tounge:
Je weet toch dat de knip van een pyrofreak pas om 0:00 op de 31ste pas echt dicht gaat?
Voor je het weet sta je met "Happy Hour" nog lekkere cakes te scoren dussss.....
Wat de KC's betreft; als ze zich gedragen heb je daar wel een mooi einde aan van je show. Toch zou ik voor de zekerheid de 6 WT's als laatste de lucht in laten gaan als ik jou was.
Just my 2 cents. Goed om te zien ook dat je lijst qua kwaliteit niet in heeft moeten boeten nu je niet meer met Mark samen knalt in de avond. ;)

painkiller

Registered User
Ik ook! Helaas zijn niet van alle cakes filmpjes te vinden.
De betelgeuze staat los van de Messier cakes, deze zijn ook gewoon verkrijgbaar in be.

paulus01

Registered User
Lekkere lijst hoor!
Ook een groot aantal artikelen die ik herken uit de verkooplijst bij een bepaalde winkelier ;)
Breng ook nu pas de nicks samen ;)

Bovenaan