Merijn's collectie 2011/2012

painkiller

Registered User
Jup,
Het waren die 2 of 2 concerto rosso's en 2 ceasar, het is het laatste geworden zoals je kan zien.

Inmiddels is alles doorgelont. Zoals eerder gezegd niet precies zoals ik wilde maar ach.
Ik zal zo even de foto's in de eerste post zetten.

D

Deleted member 17038

Guest
Jij hebt wat ik heb laten staan, Ik zal de bastille en monsoon voor je filmen!

Booomy

Registered User
Mooie collectie Painkiller. Zonde van al je ideeen maar denk dat die kleine projecten ook goed gaan bevallen. Je gaat hoe dan ook een mooie jaarwisseling te gemoed. Veel plezier.

painkiller

Registered User
Genieten ga ik zeker.
Gelukkig heb ik 4 pyrotorches liggen dus het word lekker fakkelen!

Paar projectjes en de 10.00 uur doos toegevoegd

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Het zit er weer op!
Heb echt genoten gisteravond. De projecten gingen bijna allemaal naar wens.
Het goud project ging perfect alleen gingen de 2 wodka blue's niet af. Snel daarna aangestoken en ze blijven toch ontzettend mooi.

Het multicolor project ging ook goed, alles ging netjes meteen af en de timing was ook goed. De finale was alleen een beetje een anticlimax omdat de 2 Treasure island's zwaar tegenvielen.

Toen was het tijd voor de grote finale. 2x Zware jongens gevolgd door 2x China thunder, 4x China thunder en toen 4x hoogmoed. Man wat was dat heerlijk rammen zeg! Het was alleen jammer dat er nog 2 China thunders bezig waren toen de hoogmoedjes waren afgelopen.

De meeste dingen zijn gefilmd en zullen hier nog komen te staan.

Iedereen een te gek 2012 toegewenst!

white thunder

Registered User
Je hebt een mooie collectie bij elkaar verzameld:smiling:,en een paar leuke projectjes gemaakt,daar zal je een hoop plezier aan hebben beleefd:happy:.

Bovenaan