Mercurius vuurwerk

bakero1973

Registered User
ik heb een pakket gehaald van mercurius
namelijk de SUPERIOR COLLECTION ASSORTIMENT ` CELEBRATION

4 cakes 49 schots in waaier

is dat wat !!!!1

of iemand ervaring met dit merk

mzzzl

Markie

Registered User
Re: mercurius vuurwerk

op andere vuurwerkfora heb ik wat gelezen over mercurius dat het kwalitatief goed vuurwerk is, maar de laatste jaren stilstaat in ontwikkeling en ook nog duurder wordt. Is echter op dit forum bar weinig ervaring met dit merk volgens mij.

En volgens mij had ik een tijdje geleden aan Tony gevraagd hoe het met mercurius stond, en hij antwoordde dat dit al heel wat jaartjes meegaat maar dat hij er nog wel eens een forumgedeelte voor zou (laten) aanmaken. Nou bakero, als jij vast dit jaar je cakes filmt dan kunnen we volgende jaarwisseling daar ook weer gebruik van maken :)

bridge

Bronzen Member

Mercurius is zeker goed spul. Is echter maar een kleine speler op de markt en heeft alleen wat dealers in de randstad. Het merk profileert zich ook niet goed. Op de site van Mercurius staan wel wat filmpjes.

shinji

Moderator
Medewerker

Zelf heb ik nog nooit iets van Mercurius gekocht, maar daar gaat dit jaar dus verandering in komen. Mercurius verkoopt dit jaar de 'Falling Leaf' en nieuwsgierig als ik ben heb ik op de site het fimpje bekeken. Nou liefhebbers, er zitten een paar falling leaves in, maar ook een paar series schoten met de beste 'horse tails', die ik tot nu toe (buiten shell effecten) ben tegengekomen, echt helemaal goed. GAAT DAT ZIEN.

Tony

Administrator
Medewerker

Zelf heb ik nog nooit iets van Mercurius gekocht, maar daar gaat dit jaar dus verandering in komen. Mercurius verkoopt dit jaar de 'Falling Leaf' en nieuwsgierig als ik ben heb ik op de site het fimpje bekeken. Nou liefhebbers, er zitten een paar falling leaves in, maar ook een paar series schoten met de beste 'horse tails', die ik tot nu toe (buiten shell effecten) ben tegengekomen, echt helemaal goed. GAAT DAT ZIEN.

Nu ben ik benieuwd!
Heb je een link naar een film?

RNBakker

Registered User

:embarrest:Moet nodig eens naar computerles:embarrest:
www.mercurius-vuurwerk.nl en dan naar nieuw 2008

Oeps te laat. Loop ik daarvoor zo m'n best te doen.

Nou ik ben ook zo snel niet. Was ook een bericht aan het maken met die link, maar jullie zijn mij voor. Straks ga ik de Mercurius site eens verder uitpluizen.
Heb vorige week nog een mail gestuurd (en antwoord gekregen) naar Mercurius voor een verkooppunt in het midden van het land. Want op internet had ik een filmpje gezien van hun sier single shots en dat zag er goed uit.

De verkooppunten zijn wel te vinden op de site van Mercurius. Klik op de link van Shinji dan zie je rechts bovenaan 'verkooppunten' staan.

shinji

Moderator
Medewerker

WOWOWOWOWOW!!!
Dat ziet er op film heel erg goed uit. Verdomme nog een winkel langs als ik er in de buurt ergens 1 kan vinden die deze verkoopt.

A.L.T.Trading in Berkel Roodenrijs kan een bezoek van mij verwachten. Het is n.l. ook het enige verkooppunt waar ik de 'Bulls Eye" van Lesli te koop zie.:love:

bridge

Bronzen Member
Ben zelf een aantal jaar geleden naar Spijkenisse gereden vanuit Breda voor een paar Mercurius z-shape potten. Was goed spul. Ik dacht dat die tent corry's Corner heette.

Bovenaan