Meldpunt vuurwerkoverlast woensdag online

Plum Bloom

Registered User
net even gekeken,maar volgensmij is deze echt nog niet open hoor?
ik zie alleen maar oud nieuws.

...

klopt want in het geval wat ze in het bericht van cigarman aanhaalde is het daadwerkelijk aanpakken van overlast .
kortom nog niks aan de hand

En bovendien hebben ze de site nog niet geupdate
mocht je in zaltbommel wonen hou je gewoon aan de regels dan zal je niks overkomen

Die site in Zaltbommel is een locaal initiatief. Heeft niets te maken met het meldpunt van GroenLinks.

Laatst bewerkt:

goofygrunn

Registered User
Heb een melding gemaakt om te kijken wat er gebeurd.
Inderdaad weer een fictief emailadres en als postcode 9602....staan nog steeds 6 en 4 meldingen van de wijk.
Zal weer eens in de gaten houden of er verwerking plaats vind van rond slingerend vuurwerk afval :p

Plum Bloom

Registered User
Het meldpunt is open. De overzichtskaart met ruim 2.000 meldingen die al enige dagen op de site stond, bleek ongewijzigd toen het meldpunt vandaag open ging. Leuke startbonus dus ...

Kortom: GroenLinks is zelf de grootste valsmelder. Hopen dat een of ander medium dit heeft opgepikt.

Voor wie er behoefte aan heeft: print screens ter bewijs van dit bedrog op te vragen bij mij.

goofygrunn

Registered User
Al ruim 1200 meldingen en inderdaad het overzichtskaartje is niet up to date. De melding is niet bijgewerkt dus kan niet controleren of mijn melding nu ook in de registratie staat. Al jaren klopt het van geen kant, en het wordt steeds erger en corrupter van bonte.......tijd dat de media zich eens verdiept in de registratie register

Hairy Harry

Registered User
Behalve de Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/binnenland/27306825/__Meldpunt_voor_vuurwerkoverlast__.html) besteedt, voor zover ik heb kunnen nagaan, geen enkele landelijke krant op z'n internetsite aandacht aan de opening van het Meldpunt. Ook het AD niet. NOS Teletekst zweeg eveneens. RTL Teletekst (uiteraard) niet.

Rtl verbaasd me aangezien zij een behoorlijke anti vuurwerk campagne voeren. NOS heeft het wel op haar site en via Twitter gepubliceerd.

Plum Bloom

Registered User
Rtl verbaasd me aangezien zij een behoorlijke anti vuurwerk campagne voeren. NOS heeft het wel op haar site en via Twitter gepubliceerd.

RTL Teletekst had juist wel een bericht. Past dus naadloos in de anti-vuurwerkcampagne waar jij het over hebt.

De overzichtskaart met 2.000+ meldingen die begin deze week op vuurwerkoverlast.nl verscheen, staat er overigens nog steeds, ongewijzigd. Meer dan 2.000 fakemeldingen, hoe durven ze.

magnolia

Registered User
Het meldpunt is open. De overzichtskaart met ruim 2.000 meldingen die al enige dagen op de site stond, bleek ongewijzigd toen het meldpunt vandaag open ging. Leuke startbonus dus ...

Kortom: GroenLinks is zelf de grootste valsmelder. Hopen dat een of ander medium dit heeft opgepikt.

Voor wie er behoefte aan heeft: print screens ter bewijs van dit bedrog op te vragen bij mij.

vraagje vannaf hoe laat zijn ze vandaag open gegaan dan
En wanneer heb jij de printscreen gemaakt

Plum Bloom

Registered User
Hoe laat open, weet ik niet precies. Tussen 00.02 en 8.25 uur in ieder geval, want daar heb ik print screens van. Om 00.02 nog niet open, om 8.25 uur zgn. al 283 meldingen ...

Eerste print screen overzichtskaart met 2000+ fakemeldingen die ik maakte, is van 22-12 15.07 uur.

magnolia

Registered User

vraagje vannaf hoe laat zijn ze vandaag open gegaan dan
En wanneer heb jij de printscreen gemaakt

Plum Bloom

Registered User
Overzichtskaart wordt bijgewerkt. Aantal zgn. meldingen inmiddels hoger dan de startbonus van 2000+. Nederland kleurt weer rood.

Afsluitdijk staat op 18 meldingen. Schiermonnikoog op 0, maar dat eiland bestaat kennelijk niet meer bij GL. Naam is weggehaald op de kaart. In de goeie ouwe Sovjet-Unie zag je dat soort praktijken ook wel eens. Werden uitgerangeerde kopstukken eenvoudig weggeretoucheerd van foto's en films.

Edit: Schiermonnikoog bij nader inzien wel op de kaart, maar alleen te zien indien behoorlijk uitvergroot.

Laatst bewerkt:

Plum Bloom

Registered User
Kunnen we Bonte niet uit beeld retoucheren?

Enkeltje Schiermonnikoog volstaat. Kunnen Be-roertjes, Thieme, De Faber, de Achmea-top en de voltallige redacties van AD en RTL mooi met hem mee. Lekker rustig daar. Maar op 31-12 natuurlijk wel een mooie, gefakkelde centrale show. Kan Be-roertjes vermoedelijk regelen, want die stak zelf vuurwerk af voor hij een carrierebewuste crimefightende burgemeester werd LOL.

goofygrunn

Registered User
Binnen 24 uur 8 nieuwe registraties op 9602 ongelovelijke kneuzen. Zolang je je registratie moet doen op 4 cijferig postcode blijft het complete woonwijken bijelkaar en ben je niet geloofwaardig. Laat bonte lekker weer op zijn bek gaan, helaas is de media alleen maar opzoek naar opruiend nieuws ipv feiten

joszie

Zilveren Member
maak je niet zo druk joh. NIemand heeft nog aandacht besteedt aan dit meldpunt. Zal waarschijnlijk komende week wel weer worden.

Bovenaan