petertje23
Registered User
Ja inderdaad :shocked...again:
Dit jaar minder klachten als vorig jaar {nu 64.000 vorig jaar: 70.0000} om deze tijd.
Trek daar nog even de valse meldingen vanaf, en je hebt volgens mij beduidend minder klachten.
Omdat de overzichtskaart overduidelijk aangaf dat het meldpunt niet klopt, heeft anti vuurwerkmannetje Bonte maar besloten om de kaart niet meer te updaten. Op de homepage staat vermeld dat op 29-12 om 22:00 47.051 meldingen van overlast zijn binnen gekomen, terwijl wanneer je alle meldingen op de kaart bij elkaar optelt je maar aan 20.055 meldingen komt :brzzzzz:
Daardoor kan het voorkomen dat de weergegeven aantallen op de kaart enigszins achterlopen ten opzichte van het actuele aantal meldingen
Ik heb hem op 30-12-2014 einde avond op 40k vorig jaar staan...en ben vrij zeker van die getallenvorig jaar eindigde we ook op 72k of 74k uit mijn hoofd... dus het zijn zeker meer klachten, alleen die komen allemaal in de periode dat het meldpunt langer open is...
Feest der herkenning: meldpunt Vuurwerkoverlast is weer in de lucht! Eerste klacht vanaf de Afsluitdijk staat inmiddels op de kaart.
Dit heb ik vandaag op mijn facebook gepost om toch enige vorm van tegen gas te geven. Is toch het minste wat ik kan doen.
Vandaag is het meldpunt vuurwerk overlast weer open gegaan. Zoals ik al weet maar velen niet is dat je zoveel meldingen als je wil kan maken met nep email adres en nep naam. Dit meldpunt geeft dus geen enkel beeld van de werkelijke overlast.
Daar komt nog bij dat ze meldingen verwijderen waar ze zelf van denken dat het spam meldingen zijn. Er blijven dus spam meldingen staan op plaatsen waar het er voor hun goed uitziet.
Overlast meld je de bij de politie of spreek mensen zelf aan.
net even gekeken,maar volgensmij is deze echt nog niet open hoor?
ik zie alleen maar oud nieuws.