Meldpunt vuurwerkoverlast woensdag online

ifeelfine

Registered User
Geenstijl heeft meer macht dan je denkt maar het probleem met het vuurwerkmeldpunt hebben ze niet veroorzaakt (overigens de mannen achter geenstijl zijn linkser dan hun reaguurders en TEGEN het afsteken van vuurwerk maar ook tegen verboden en NSB meldpunten)

ifeelfine

Registered User
dat heeft ie ook

Arno Bonte ‏@arnobonte 7 u7 uur geleden
Dikbetaalde pyropromotors van GeenStijl stoken vuurtje op. Vrijwilligers meldpunt vuurwerkoverlast druk met blussen van nieuwe spamaanvallen

rowan256

Banned
Zo iemand heeft zich even verveeld en heeft 170 meldingen gemaakt hahahahaha

Adres is op een stuk waar geen huizen staan, alleen maar industrieterrein geloof ik.

SXpKAUZ.png

Genoeg bewijs dat dit hele meldpunt de grootste onzin ooit is.
^gepost op 19 december

Toch grappig, ik heb de eerste dag meteen gekeken en er stond toen 173, ik kijk nu net en het staat na al die tijd nog steeds op 173. In de drie dagen erop is er dus niet één klacht bijgekomen.

Plum Bloom

Registered User
^gepost op 19 december

Toch grappig, ik heb de eerste dag meteen gekeken en er stond toen 173, ik kijk nu net en het staat na al die tijd nog steeds op 173. In de drie dagen erop is er dus niet één klacht bijgekomen.

Volgens mij is dat de plek in Diemen waarvan het ANP zondag melding maakte in een nieuwsbericht. In dat bericht ging het ook over Horst aan de Maas LOL

Baron van lunt zu sas

Registered User
Alle bewijs voor Bontefraude is geleverd, wat mij betreft mag hier zelfs een slotje op.

met het ontkrachten van dit meldpunt,
de melding van de minister dat er voorlopig geen nieuwe wijzigingen komen
en het tot traditie verheffen van onze liefhebberij

Is dit een jaar wat we winnend afsluiten.

Volgend jaar inzetten op een extra afsteekdag, op 5 mei!
Laat ze zich daar maar op stukbijten

Scav

Registered User
net een uitgebreide reactie gegeven op het pr praatje van bonte over de 39.000 meldingen (illegaal vuurwerk, zoals hij ook zelf aangaf) en de fabel van de centrale vuurwerkshow.

ifeelfine

Registered User
waar is die meneer gebleven die het samen met hem opgezet het was toch een actie van meerdere lokale GroenLinks afdelingen

dan kan Bonte wel de woordvoerder zijn maar hij gedraagt zich als dictator

Plum Bloom

Registered User
waar is die meneer gebleven die het samen met hem opgezet het was toch een actie van meerdere lokale GroenLinks afdelingen

dan kan Bonte wel de woordvoerder zijn maar hij gedraagt zich als dictator

Je bedoelt die meneer uit Den Haag. Tsja, misschien vindt die man het even niet zo leuk meer als zijn naam met het Meldpunt in verband wordt gebracht?

Bovenaan