• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Meldpunt Vuurwerk Vreugde geopend!

alles wat verbonden is met xtremerides boycot ik . Geen discussie over mogelijk
Wat een bullshit.
Ik ben ook geen fan maar ik heb nog geen andere petitie site gezien die er zo netjes uitziet.
Wees blij dat er iemand de moeite neemt om zoiets op te zetten, ongeacht wie erachter zit.

Ik kan me nog een topic herinneren hier waar ook opgeroepen werd iets te doen.....

Wat een bullshit.
Ik ben ook geen fan maar ik heb nog geen andere petitie site gezien die er zo netjes uitziet.
Wees blij dat er iemand de moeite neemt om zoiets op te zetten, ongeacht wie erachter zit.

Ik kan me nog een topic herinneren hier waar ook opgeroepen werd iets te doen.....

Dat is ook de reden dat ik wel de petitie ga tekenen. want een ding moge duidelijk zijn ik wil dat wij onze hobby mogen uitvoeren.

Back
Bovenaan