Meldingen afgekeurd vuurwerk 2014 - The Netherlands

Mosterdman

Registered User
Dat is op dat moment helemaal nog niet zo zeker.
Het is een gevecht die je moet aangaan met de overheid instanties. Het is weleens zo geweest dat er inderdaad spullen in bijvoorbeeld Belgie of Duitsland werden verkocht maar ik heb ook gehoord dat er importeurs warend die geen toestemming kregen. Hoe dat precies zit weet ik niet maar het lijkt mij logisch dat wanneer een product voor de NL consumenten markt afgekeurd word je dit product wel gewoon aan prof schieters mag verkopen zodat hun het weg kunnen zetten in de prof shows die ze schieten.

Tja is een vreemd wereldje maar er zijn te veel regels kan mijn inziens veel eenvoudiger

joszie

Zilveren Member
Inderdaad!
Net even gecheckt en 95% zijn potjes uit pakketten.

Ik denk dat de kleine potjes uit pakketten ook degene zijn die de meeste ongelukken veroorzaken:
- de meeste gewone burgers kopen 1 klein pakketje ipv het dure grote spul
- veel kleine potjes uit pakketten zijn instabiel.

Roob

Registered User
Iemand bekend met de afkeur van de Stoere Knallers van Marijn vuurwerk? Kreeg in de winkel te horen dat deze afgekeurd zijn en niet verkocht mogen worden.

Jumpy Wizard

Registered User
Ik snap wel waarom de Madhouse van Wolff is geweigerd maar nu heb ik iets wat ik eigenlijk helemaal niet wil..

Mooi hoor die Hurricane die ik nu heb maar ik ging voor de brute Madhouse.

Maar goed op het filmpje ontplofte de eerste knal bijna meteen op de grond, dus wel gevaarlijk maar dat is juist waarom ik hem kocht ;(

Bovenaan