Mega Wave

FPM ProductBOT

Registered User
geen_foto.jpg

[tbl=\' border=0 bgcolor=white align=center width=650px class=stg_table tborder\' ][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Meer informatie over Mega Wave[/th][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Importeur[/td][td]Broekhoff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Artikel nummer[/td][td]511[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Netto kruitgewicht[/td][td]457 gram[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Aantal schoten[/td][td]49[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Laatste wijziging: 11/10/2014[/th][/tr][/tbl]

Klik hier voor de database link

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.

Michel_G

Zilveren Member
Oef...... Broekhoff snapt het dus nog steeds niet helemaal zo lijkt het......

Sorry hoor, maar een 500 grammer met 49 shots voor 90 euro, is echt niet meer van deze tijd...... Hoe goed hij ook mag zijn wellicht (is immers nog niets van bekend), ik kan mij niet voorstellen dat iets die prijs gaat rechtvaardigen.

D

Deleted member 17038

Guest
Oef...... Broekhoff snapt het dus nog steeds niet helemaal zo lijkt het......

Sorry hoor, maar een 500 grammer met 49 shots voor 90 euro, is echt niet meer van deze tijd...... Hoe goed hij ook mag zijn wellicht (is immers nog niets van bekend), ik kan mij niet voorstellen dat iets die prijs gaat rechtvaardigen.
:hehe!: Zie ook de sahara willow

En er is wel iets bekend:

Laatst bewerkt door een moderator:

Michel_G

Zilveren Member
Hehehe, die las ik dus direct na deze post Niek! Ondertussen daar ook al gereageerd!

Wordt ook niet echt wild van deze, zo op het eerste gezicht, alhoewel ik de boeketten een fractie beter vind dan die van de Sahara. Maar ook deze is zijn prijs zo te zien echt niet waard!

Laatst bewerkt:
Bovenaan