Mega vuurwerk veiling te Lelystad i.v.m. faillissement

Moontan

Moderator
Medewerker
Mega vuurwerk veiling te Lelystad i.v.m. faillissement

In opdracht van belanghebbende veilt ProVeiling divers vuurwerk-artikelen te Lelystad. In deze veiling wordt o.a. aangeboden: Dynasty cakes tot 200 gram en 500 gram - diverse soorten en pakketten; Dynasty vuurpijlen en vuurpijlenassortimenten; Dynasty assortimenten o.a. Blue box, Red box, Black box, 1643 Super 4-16 etc; 1667 Dynasty Brilliant Box etc. Full loaded - tot 25 gram per shot o.a. Moving stars, Phantom, 1534 Tomahawk etc. etc..
U kunt op alle dagen m.u.v. de zondag de artikelen komen bezichtigen aan de Nikkelstraat 42-44 te Lelystad. Ophaaldagen: 28/29 en 31 december van 08.00 uur tot 17.00 uur.

http://www.proveiling.nl/1140/Mega-vuurwerk-veiling-te-Lelystad/AuctionGroup.aspx

TheChain

Registered User
Ze lijken niet wijs daar! 34.45 voor een silver salute! Zit zeker in een bladgouden verpakking.

Edit:
Zie net dat dit de prijs is voor 2 stuks. Komen nog wel veilingkosten + btw overheen

Laatst bewerkt:

Daravel

Registered User
Ik neem aan dat het een vrijwillige veiling betreft en geen executoriale veiling , anders had de curator zich wel beter kunnen laten informeren kwa mogelijke opbrengsten. Het lijkt dus meer een verkapte manier van een nog bestaande dealer om extra klanten te werven, een leuk idee maar maak het dan ook echt interessant met prijzen waaruit een 'veilingsgeest' ontstaat bij de bieders.

Slomo

Banned
Vind de prijsjes wel erg triest, nodigen zeker niet uit. En via een veiling op vuurwerk bieden? En als het een marketing probeersel is vind ik het al helemaal triest...

Torrr

Registered User
Een executoriale veiling had echt niet alle producten los verkocht maar in complete set en buiten dat kan ik mij niet voorstellen dat ze dit openbaar zouden mogen verkopen, het is in mijn ogen dus gewoon een "verkoopstunt", tenminste tot hoever je over een stunt kunt praten. Ze hadden beter mee kunnen doen met Groupon :)

Bovenaan