Mega Mascleta Aldaia

Moontan

Moderator
Medewerker
NB. Deze thread is op verzoek van onze mod Paul (Vonk) die op dit moment in Valencia zijn vakantie viert en morgen bij deze grote mascleta aanwezig is

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Thanks Fred. Zojuist even langs gereden om te kijken. Er stond nog niks qua vuurwerk maar wel het gebied wat afgezet is voor de mascleta. Die is groot!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ja met de iphone😛 die overdag prima beelden maakt. Komt online in ieder geval

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb ergebs gekezen dat Hermanos Caballer ook een giga mascleta gaat schieten in ik dacht Aldaia alleen kon ik er geen datum bij vinden. Volgens mij sleuten hun het/een feest af

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
De 6de schiet Hmos. Caballer.
10408574_10152635292187658_2854088253067238876_n.jpg

Firecrack-R

Registered User
Ik ben erg benieuwd wat Hermanos C. hier van gaat maken. Ben persoonlijk groot fan van Valenciana/Gori. Maar Hermanos zal hier ongetwijfelt ook wat moois neer gaan zetten.

Firecrack-R

Registered User
Vergeleken met die van voorgaande jaren toch wel een beetje tegenvallend, tenminste, als je het aan mij vraagt.

Hoe dan ook toch nog wel een lekkere mascleta hoor.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Dat vind ik ook hoor. Ik heb deze dan live gezien en de voorgaande jaren op film. Dus dat is moeilijk beoordelen. Maar ik had ook t idee dat deze toch mjnder was. Aan de andere kant is het voor een niet plein mascleta wel een hele dikke.

Van alle mascleta's die ik gezien heb de afgelopen jaren die niet op t plein geschoten zijn staat deze gewoon op 1. Mede door de hoeveelheid, want die is natuurlijk gewoon goed.

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
En de beloofde beelden van deze mascleta die ik met het gezin in mijn vakantie gezien heb.

Veel plezier!

Laatst bewerkt:
Bovenaan