Mega Boost

Jean Cross

Registered User
Re: Mega Boost (nieuw 2010)

Ik heb hem nu een paar keer live gezien en ik vind het een topper!
De sterren bij de burst storen me niet echt al is het wel jammer. Maar, je hebt als knalliefhebber zeker een goede cake in huis als je deze besteld hebt.

Wil ff hierop reageren ;)

Zoals ik hierboven heb beschreven, schoot hem 2x in V shape samen met 6 (losse) Zware Jongens, dan waren de kleuren zekers te weten een toevoeging.! Zonder die gekleurde tails zou het niets hebben toegevoegd en had ik net zogoed een paar Thunderkings van Zena erbij kunnen zetten. Heb deze knalcake bewust gekozen vanwege zijn kleuren/tails met crackling, want geen enkele andere pot is zo.. Alle bestaande knalcakes zijn met mines of comets, dus dit is echt vernieuwd en super te gebruiken in een show.

Zo, als ik nu niet goed heb onderbouwd dat dit een FPM-aanrader moet worden,weet ik het ook niet meer XD

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Absolute aanrader. Het enige knalblok in Nederland wat supermooi is als je deze solo afsteekt.
Briljante tempo-versnelling!

KruitFreak

Registered User

Heb er weer erg van genoten. Had er tijdens de jaarwisseling maar eentje maar toch flink van genoten. Volgend jaar meer:)

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Ik had er dit jaar 2. (ook allebij tegelijk afgestoken)
bij het lospeuteren van het lontje trok ik hem per ongeluk uit de tube.
gelukkig nog kunnen repareren. maar wat een fantastische knalblok is dit.

Koetje

Registered User

Ja eens, echt een geweldenaar, komen er eind dit jaar meerdere van in de collectie. Wolf blijft echt een topimporteur.

Ischa

Registered User

Op film komt deze cake slecht over.
Ik heb hem zelf geschoten afgelopen jaar en vond het een indrukwekkende knalbak.
"Salutes" zijn vergelijkbaar met die van de space shooter.
En vooral de tempoversnelling maakt deze bak af!

scaled.php

Linksonder .
Wolff heeft niet aleen goede cakes maar ook mooie labels:lub:

Laatst bewerkt:

Poziloc

FPM Hangouderen

Wat zijn dat voor pijlen in die gele doos?
Ik ken deze niet en waren het leuke pijlen?

PyroGuy

Registered User

Dat zijn de Thunder Rockets van Evuco. Waren erg leuke pijlen voor een eurotje of 6. (Verwacht geen kwaliteit à la Imperial van Wolff, maar wel beter dan de bekende The Bag pijltjes)

Booomy

Registered User

Ik ben van plan deze top knal cake dit jaar voor het eerst te halen. Zit me alleen te bedenken hoe ik deze het beste kan schieten. Gewoon als stand alone of in combi met een andere cake(s). Hebben jullie een idee? Please let me know. Alvast bedankt

bluebear

Registered User

Ik ben van plan deze top knal cake dit jaar voor het eerst te halen. Zit me alleen te bedenken hoe ik deze het beste kan schieten. Gewoon als stand alone of in combi met een andere cake(s). Hebben jullie een idee? Please let me know. Alvast bedankt
zou goed als stand alone kunnen maar de cominatie met een multi color cake lijkt me ook niet gek.

Gertjanberg

Registered User

ik heb hem vorig jaar stand alone gezien en dat was zeker niet slecht!!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Blijft een fijne knalbak als is die een beetje veranderd t.o.v. vorig jaar.
Bombette's klappen iets lager, en de Ti-wolkjes bevatten meer sterren, maar die sterren zijn een soort van snelle titanium blink, wat het weer erg leuk maakt.

RNBakker

Registered User

Blijft een fijne knalbak als is die een beetje veranderd t.o.v. vorig jaar.
Bombette's klappen iets lager, en de Ti-wolkjes bevatten meer sterren, maar die sterren zijn een soort van snelle titanium blink, wat het weer erg leuk maakt.

Is de knal nog steeds vergelijkbaar met die van vorig jaar?

Tony

Administrator
Medewerker

Is de knal nog steeds vergelijkbaar met die van vorig jaar?

Ik vond hem nog net zo top. Meten is weten maar dat gaat vaak niet bij vuurwerk.
Ik kreeg er geen negatief gevoel van en dus staat hij weer op de lijst.

Bovenaan